پایین کشیده شدن پرچم میانمار در قاهره

پایین کشیده شدن پرچم میانمار در قاهره

اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که در روز جمعه ده ها تن از جوانان اسلامگرای مصر ابتدا در مقابل سفارت میانمار تجمع کرده و دقایقی بعد به ساختمان آن حمله کردند.

به گزارش جام نیوز ، شبکه الجزیره(aljazera)  یک شنبه ۱۵ مرداد (August 5) در مورد به پایین کشیده شدن پرچم سفارت میانمار در مصر این گونه خبر داد:  گفته می شود این جوانان پس از بالا رفتن از دیوار سفارت، پرچم میانمار را پایین کشیده و آتش زدند. آنان شعارهایی نیز علیه حکومت میانمار و جنایتکاران سر می دادند و نسل کشی مسلمانان را محکوم کردند.

این تجمع کنندگان همچنین ندای «الله اکبر»، «لا إله إلا الله» و «بالروح بالدم نفدیک یا اسلام» سر می دادند. آنان همچنین وعده دادند که در پایان ماه مبارک رمضان، در روز جهانی قدس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره تجمع خواهند کرد و پرچم این رژیم را به آتش خواهند کشید.

قابل ذکر است بعد از ظهر روز جمعه گذشته نیز ده ها هزار سلفی مصری به دعوت «حازم أبو اسماعیل» نامزد سلفی ها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مصر، در اعتراض به حوادث جاری علیه مسلمانان میانمار، جلوی این کشور در قاهره پایتخت مصر تجمع کرده بودند.تجمع کنندگان ابتدا مقابل سفارت میانمار تجمع کرده و افطار کردند و بعد از مدتی شعار دادن علیه دولت میانمار و در دفاع از مسلمانان، به برگزار نماز جماعت پرداختند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.