پخش «روزی پاک» از رسانه ملی

۰۷م آذر ،

«روزی پاک» عنوان برنامه ای ترکیبی اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی  است که براساس یک طرح کارشناسی متشکل از تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان اجتماعی به مدت ۶ ماه تهیه شده است.

“علی البرزی” سردبیراین برنامه با اعلام این خبر به «خبرنگار جام جم آنلاین» گفت: پخش برنامه «روزی پاک»، از ابتدای آذرماه با پخش اولین برنامه در دهه اول محرم از شبکه رادیویی اقتصاد روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز آغاز شده است و از هفته آینده به صورت روتین با تولید انبوه هر هفته دوشنبه ها ساعت ۱۷ و تکرار آن پنجشنبه ها همین ساعت پخش خواهد شد.

این سردبیر رادیویی دربارهٔ ضرورت تولید و پخش این برنامه افزود: این روزها با توجه به گسترش شهر نشینی و مشکلات ناشی از این نوع زندگی در جامعه موضوع کسب و کار و رزق و روزی حلال اهمیت دو چندانی دارد و به سبب رخنه فرهنگ های غربی کسب و کار در بسیاری از مشاغل و کم توجهی به مقوله مهم روزی حلال متاسفانه در بسیاری از مشاغل شاهد کاسبی های غیر حلال، کم فروشی، کم کاری و  اتلاف وقت هستیم.

وی با بیان اینکه ضرورت پخش یک برنامه ویژه در این حوزه از مدت ها پیش احساس شده است، افزود: کارشناسان رسانه ای براین باورند که در این شرایط ضروری است برنامه ای ترکیبی در حوزه مسائل اجتماعی برای بررسی نقش کسب و کار حلال در جامعه و پرداختن به مشکلات و آفت های موجود در این حوزه در گروه برنامه های شبکه های رادیویی قرار داشته باشد.

البرزی در ادامه افزود: یکی از آیتم های ثابت این برنامه آیتم کاسب ایده آل است که گزارشگران برنامه روزی پاک به سراغ مسئولان و مدیران کشور می روند و از آنها دربارهٔ شرایط کاسبی ایده آل در جامعه و چگونگی زندگی آنها سوال می کنند.

سردبیر برنامه روزی پاک درپایان افزود: این برنامه با هدف ارائه مباحث تخصصی در زمینه کسب و کار حلال و ارائه مشاوره به شنودگان رادیو با موضوعات رزق و روزی حلال تهیه شده است و آیتم هایی با عنوان پرسش و پاسخ دربارهٔ روزی حلال، کسب و کار در تهران قدیم، گزارش های میدانی ، صدا مخفی ، زیر چتر دلتنگی ، کاسب ایده آل و آیتم های متنوع دیگر از جمله بخش های اصلی این برنامه رادیویی است. همچنین شنوندگان این برنامه می توانند پاسخ تمامی پرسش های خود درحوزه مسائل مربوط به روزی حلال را از کارشناسان این برنامه جویا شوند.

این برنامه به سردبیری علی البرزی، تهیه کنندگی حسین سلطانی، گویندگی لیلا جعفر پور، کارشناسی محمد صادق زمانی و گزارشگری احمد رضا صدر و شایان ربیعی و با همکاری جمعی از هنرمندان رادیو دوشنبه ها روی موج اف ام ردیف ۹۸ پخش می گردد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.