پخش زنده تلاوت های مهدی عادلی و حسین کرمی از رادیو قرآن

۱۸اردیبهشت،

رادیو قرآن در بخش پخش مستقیم کرسی های تلاوت بیست و ششمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه تلاوت های مهدی عادلی و حسین کرمی را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، در موعد ظهر پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۲،  مهدی عادلی در کرسی تلاوت نمایشگاه کتاب حضور یافته و در موعد مغرب نیز  حسین کرمی  به تلاوت قرآن و اجرای اذان می‌پردازد.
 رادیو قرآن  نیز ۳۰ دقیقه پیش از اذان  تلاوت های قاریان کرسی تلاوت مصلی امام خمینی(ره) را با همکاری شورایعالی قرآن  برروی موج اف ام ردیف۱۰۰مگاهرتز تقدیم شنوندگان می کند.
برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی، دقایقی قبل از موعد اذان آغاز می‌شود که پس از تلاوت قرآن، اذان نیز با صدای قاری محترم اجرا و به صورت مستقیم از رادیو قرآن پخش می‌شود. تاکنون قاریانی چون حبیب‌الله پوراحمدی، عباس هاشمی، محمود رنگرز، مجید وفاپور، جعفر فردی، احمد ابوالقاسمی، کریم منصوری، رحیم خاکی، سعید طوسی، قاسم رضیعی و محمدحسین سبزعلی, صالح اطهری فرد و محمدسین سعیدیان  به تلاوت پرداخته‌اند.
شایان ذکر است روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه  حسن رضائیان به عنوان قاری و موذن موعد مغرب در نمایشگاه کتاب حضور خواهد یافت و تلاوت و اذان استاد رضائیان  به طور زنده و مستقیم از رادیو قرآن پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.