پخش زنده عمل یک جراح ایرانی در ۳ قاره

تکنیک جدید جراحی میکروسکوپی برای نخستین بار توسط محقق ایرانی در کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی اروپا (ای اس ام دی) در شهر برلین به صورت ۳ بعدی و زنده در ۳ قاره جهان همزمان پخش شد.

این تکنیک جدید جراحی میکروسکوپی توسط محقق ایرانی دکتر بهنام شکیبایی مقدم فوق تخصص جراحی های ذره بینی و کم تهاجمی ایمپلنتولوژی ا نجام شد و روش جراحی به صورت زنده و همزمان در ۳ قاره جهان به صورت ۳ بعدی پخش شد .

کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی اروپا (ای اس ام دی) که از تاریخ چهارم الی ششم ماه اکتبر (۱۳ تا ۱۵ مهر ) در شهر برلین برگزار شد به صورت ۳ بعدی و زنده در ۳ قاره , اروپا (برلین , آمستردام و بروکسل) , آمریکا ( شیکاگو و اورلاندو) و آسیا (توکیو) به مخاطبان پخش شد .

کنگره انجمن دندانپزشکی میکروسکوپی اروپا (ای اس ام دی) بزرگترین گرده همائی بین المللی در رشته نوپای دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی در جهان به شمار می آید که هر ۲ سال یکبار در یکی از پایتخت های کشورهای عضو برگزار می شود.

در این کنگره برای نخستین بار از یک محقق ایرانی به عنوان سخنران اصلی کنگره دعوت به عمل آمده بود و با تدارکات و فن آوری ویژه تکنیک جدید جراحی این محقق ایرانی به جهان ارایه شد .

به گزارش ایرنا، این انجمن همزمان از نتایج تحقیقات و اختراعات دکتر بهنام شکیبایی مقدم در زمینه جراحی های ذره بینی و کم تهاجمی ایمپلنت در عرصه جهانی تقدیر نمود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.