پخش «سابقون» درجهت توسعه گردشگری مذهبی هفتگی ادامه می یابد

مدیر شبکه «شما» :

سینماپرس-گروه تلویزیون/مدیر شبکه تلویزیونی «شما» گفت: «سابقون» دیگر یک برنامه مناسبتی نیست و از این پس به عنوان یک برنامه ثابت برای توسعه گردشگری دینی ومذهبی با مشارکت همه مراکز استانی از شبکه شما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس،مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه «شما»، ضمن تشریح پخش برنامه تلویزیونی «سابقون» نهضت بزرگ قرآن کریم در ایام رمضان از شبکه شما گفت: با توجه به استقبال پر شور مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی ازاین برنامه تصمیم گرفتیم که این نهضت قرآنی را ازاین پس هر هفته از شبکه شما برروی آنتن ببریم که در همین ارتباط تمامی مراکز صداوسیما آماده همکاری با شبکه شما شده اند.

وی با تأکید براینکه امسال در ماه مبارک رمضان شبکه ملی استانها توانسته  از تمام ظرفیت وتوانمندی شبکه های استانی در پخش زنده برنامه «سابقون» بهره بگیرد گفت: درایام ماه مبارک رمضان شبکه تلویزیونی شما موفق شد برنامه های قرآنی ۱۶ مرکز صداوسیمای کشوررا درقالب برنامه زنده «سابقون» پخش کند که درنوع خود بی نظیر بوده است.
 
احمدی افزادی با اعلام این مطلب که دربرنامه زنده جمع خوانی قرآن کریم مراکز صداوسیما بیش از ۳۰۰۰ نفر از عاشقان به کلام الله مجید وقاریان ممتاز قرآنی را در برمی گرفت تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که مردم متدین ومسلمان کشورمان در ایام رمضان بطور گسترده از این  نهضت قرآنی استقبال کرده اند.
 
مدیر شبکه تلویزیونی شما همچنین گفت: «سابقون» دیگر یک برنامه مناسبتی نیست و از این پس به عنوان یک برنامه ثابت برای توسعه گردشگری دینی  ومذهبی با مشارکت همه مراکز استانی از شبکه شما پخش خواهد شد .

گفتنی است، «سابقون»  ویژه برنامه جمع خوانی قرآن کریم که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از سیمای مرکز استانها بر روی آنتن می رفت. این برنامه با هدف آگاهی رسانی و توسعه نهضت جمع خوانی قرآن کریم در سراسر استان تهیه شده و ضمن تاکید و ترویج بر آموزه های انسان ساز کتاب آسمانی در سعادتمندی جوامع اسلامی، مردم ایران و مسلمانان  را به انس با معارف قرآن دعوت می کند.

«سابقون» در کنار قاریان ممتاز استانی و کشوری به جمع خوانی و ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم در هر روز می پرداخت.

انتهای پیام/ع.ت ـ ب.ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۳۴۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.