پخش قسمت جدید کلاه‌ قرمزی از تلویزیون

ممتازنیوز: علی زارعان مدیر گروه خردسال و کودک شبکه ۲ سیما در این باره گفت: قصد داریم به مناسبت روز مادر ویژه‌برنامه جذاب و مفرحی برای بچه‌ها پخش کنیم تا بتوانیم روزی به یاد ماندنی برای آنها و خانواده‌هایشان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل پخش قسمت جدید برنامه کلاه قرمزی را در نظر گرفتیم. ۱۴ قسمت از این مجموعه که همیشه با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است در ایام نوروز روی آنتن رفت و قسمت ۱۵ با فضایی مفرح روز جمعه به مناسبت روز مادر ساعت ۲۱ از شبکه ۲ پخش می‌شود.

قصه این قسمت از مجموعه کلاه قرمزی حتماً برای بچه‌ها جذاب خواهد بود. مدیر گروه خردسال و کودک شبکه ۲ تاکید کرد: تکرار این برنامه هم روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

عروسک‌ها در قسمت جدید کلاه قرمزی همان عروسک‌هایی است که نوروز مهمان خانه‌ها بود. در این قسمت کلاه قرمزی، پسرخاله، پسر عمه‌زا، فامیل دور، همساده، بع‌بعی و… حضور دارند تا یک جمعه شاد را برای بچه‌ها رقم بزنند.

وی با ذکر این نکته که قصد داریم در اعیاد بزرگ قسمت‌های جدیدی از مجموعه کلاه قرمزی را پخش کنیم. گفت: امیدواریم بتوانیم نظر بچه‌ها را با پخش برنامه‌های مفرح و آموزنده جلب کنیم.

زارعان گفت: همچنین مجید قناد همراه گروهش برنامه شاد «جمعه به جمعه» را وی‍ژه روز مادر آماده کرده‌‌است. این برنامه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود.

جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.