پذیرش ۱۸۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

پذیرش ۱۸۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

جام جم آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پذیرش ۱۸۰ هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی،گفت: تمام شرکت‌کنندگان این آزمون می‌توانند از پنجم شهریور ماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.

 جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید براینکه آزمون کاردانی به کارشناسی بدون هیچ مشکلی در کمال آرامش برگزار شد، گفت: در این آزمون ۴۲۴ هزار و ۷۲۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند.

به گفته وی ۱۷۹ هزار و ۸۵۶ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال پذیرفته می‌شوند که ۱۶۱ هزار و ۷۵۱ نفر آنها از ترم مهر و ۱۸ هزار و ۱۰۵ نفر از ترم بهمن، تحصیل خود در این مقطع را آغاز می‌کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به کمی فرصت برای توزیع کارنامه اولیه برای انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند از پنجم تا هشتم شهریور ماه برای انتخاب رشته محل‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ناپیوسته از چهارم شهریور ماه از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود، گفت: در هفته دوم شهریورماه نتایج نهایی این آزمون اعلام می‌شود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.