پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری در صورت انصراف یک سال از شرکت در آزمون محروم می‌شوند

پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری در صورت انصراف یک سال از شرکت در آزمون محروم می‌شوند

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امسال مهلتی برای انصراف از تحصیل پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری تعیین نشده است، گفت: در صورتی که داوطلبی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده باشد و انصراف دهد، یک سال از شرکت در آزمون محروم می‌شود.

دکتر سید امیرمحسن ضیایی با بیان اینکه مهلتی برای عدم محرومیت پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری در صورت قبولی نهایی در نظر گرفته نشده است، اظهار کرد: در صورتی که پذیرفته‌شده‌ای از ثبت‌نام در دانشگاه محل پذیرفته شده انصراف دهد، به مدت یک سال از شرکت در آزمون دستیاری محروم می‌شود.

وی افزود: البته در صورتیکه داوطلبی که در این آزمون پذیرفته شده است تا آخر شهریور ماه انصراف خود را اعلام کند، دیگر مشمول پرداخت غرامت تحصیلی نمی‌شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ادامه داد: اگر داوطلب پذیرفته شده پس از پایان شهریور ماه از ثبت‌نام در دانشگاه محل پذیرفته شده انصراف دهد و یا مراجعه نکند، مشمول پرداخت غرامت تحصیلی به عنوان خسارت می‌شود.

پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری

 

آزمون دستیاری

 

آزمون


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کامبیز:

    سلام.این چه قانونیه!اینا که تو چند مرحله بجای انصرافی ها جایگزین برمیدارن.دیگه چرا مارو محروم میکنن و از زندگی ساقط میکنن و خانوادمونو میپاشونن از هم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.