پذیرش دانشجوی ارشد از میان مجازین موسسه غیرانتفاعی مهرالبرز

۲۴اردیبهشت،

موسسه مهرالبرز به عنوان اولین موسسه آموزش عالی الکترونیکی (مجازی) غیرانتفاعی کشور که در سال ۱۳۸۳ در شهر تهران تاسیس شده است از میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این موسسه آموزش عالی که در حال حاضر ۸۰۰ دانشجوی ارشد در آن مشغول به تحصیل است و حدود ۲۰۰ فارغ‌التحصیل داشته است.

این موسسه در رشته‌های مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت صنعتی، مدیریت MBA، مدیریت پروژه و ساخت در گروه آموزشی مدیریت و رشته‌های مهندسی صنایع گرایش‌های صنایع و مدیریت سیستم و بهره‌وری،‌ مهندسی عمران گرایش مهندسی مدیریت و ساخت و مهندسی فناوری اطلاعات گرایش سیستم‌های اطلاعاتی در گروه آموزش فنی و مهندسی دانشجو می‌پذیرد.

همکاری ۷۰ عضو هیات علمی،‌ تولید و ارائه کامل محتوای الکترونیکی درسی به صورت جلسات هفتگی در قالب پورتال آموزشی و زیر ساخت‌های فنی مناسب و برگزاری کلاس‌های آنلاین و تکمیلی حضوری از جمله ویژگی‌های اصلی دوره‌های آموزشی این موسسه است.

داوطلبان علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مهرالبرز به نشانیwww.mehralborz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.