پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت مدرس

۱۳م آذر ،

پردیس دانشگاه تربیت مدرس برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۲ - از میان دانش آموختگان دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با اخذ شهریه دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه تربیت مدرس، پذیرش دانشجو در پردیس این دانشگاه در دوره های کارشناسی ارشد از میان دانش آموختگان مقطع کارشناسی و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و در دوره های دکتری از طریق مصاحبه علمی از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال سازمان سنجش انجام می گیرد.

شهریه دوره های کارشناسی ارشد برای رشته های مختلف پردیس دانشگاه تربیت مدرس بین ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیون ریال و برای دوره های دکتری ۴۵۰ تا ۵۵۰ میلیون ریال تعیین شده که به تدریج و طی اقساط معینی طی دوره و بر مبنای تعداد واحدهای درسی و در ابتدای هر نیمسال تحصیلی دریافت می گردد.

مقررات معافیت تحصیلی برای مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی که در این دوره ها پذیرفته شوند، اعمال خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت مدرس از ۱۲ آذر ماه از طریق پایگاه اینترنتی این دانشگاه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

اطلاعات تکمیلی درخصوص ضوابط عمومی و اختصاصی رشته ها، ظرفیت، میزان شهریه و نحوه و زمان تکمیل فرم درخواست ثبت نام در وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس به نشانی www.modares.ac.ir/edu قابل دسترسی است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.