پذیرش دانشجوی دکترای IT در دانشگاه تربیت مدرس

۲۹م اسفند ،

از سال ۸۲ پذیرش دانشجوی فناوری اطلاعات به طور رسمی آغاز شد و از سال تحصیلی آینده نیز بین ۲ تا ۵ نفر دانشجوی دکتری این رشته در دانشگاه تربیت مدرس پذیرش می شوند.

دکتر محمد مهدی سپهری، دانشیار مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به این که فناوری اطلاعات رشد مطلوبی در کشور داشته است به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فناوری اطلاعات یک بحث جدی و مهم در کشورهای مختلف است که جامعه نیز از این امر مستثنی نبود و استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات را در علوم مختلف از جمله پزشکی به کار گرفته است.

وی با اشاره به این که دانشگاه تربیت مدرس نیز در این زمینه گام های مطلوبی برداشته است گفت: ارتباط خوبی با بیمارستان های شاخص کشور داریم و با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات قصد داریم تعامل بین دستگاهی را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر این که سلامت و استفاده از ابزارهای IT باید دغدغه تمامی ارگان ها شود افزود: استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات سبب صرفه جویی در هزینه ها، وقت و انرژی می گردد و لازم است با به کار گیری آن ها سطح سلامت و بهداشت جامعه را ارتقاء دهیم.

مجری طرح جامع سلامت الکترونیک و بیمه الکترونیکی سلامت کشور خاطر نشان کرد: دانشگاه تربیت مدرس در حوزه سلامت و درمان پیشتاز است و آزمایشگاهی به نام بهینه یابی، مهندسی و انفورماتیک سیستم های سلامت داریم که چندین دانشجوی دکتری و محقق فرا دکتری در حوزه سلامت الکترونیک و سیستم های الکترونیکی در آن فعالیت می کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.