پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

۲۱خردادماه،

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان از پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس زاهدان این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجوی دکتری برای اولین بار از مهر ماه در این پردیس پذیرفته می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرهاد شهرکی با اعلام این خبر، افزود: پردیس زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان از مهر ماه سال جاری در ۱۵ رشته و گرایش از طریق آزمون داخلی و تحت نظارت سازمان سنجش در دوره دکتری دانشجو پذیرش می‌کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان برای تمام رشته‌های دانشگاه یعنی ۴۰ رشته گرایش درخواست دوره دکتری در پردیس زاهدان را ارایه داده بود که با ۱۱ رشته موافقت و ابلاغ شد، همچنین مجوز چهار رشته دیگر هم اخذ شده که تا مهر ماه ابلاغ می‌شود.

وی افزود: رشته‌های مهندسی شیمی، شیمی فیزیک، شیمی کاربردی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، علوم اقتصادی،اقتصاد کشاورزی، زیست شناسی ژنتیک، ادبیات فارسی و مدیریت رشته‌هایی می باشند که دانشجویان دوره دکتری در این رشته‌ها پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در خاتمه، گفت: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان در پردیس زاهدان انجام می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.