پرداخت خسارت آسیب دیدگان زلزله برازجان

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:شرکت سهامی بیمه ایران با استقرار واحد های کارشناسی خسارت در برازجان، خسارت آسیب دیدگان اتفاق زلزله این شهرستان را در محل پرداخت کرد.

به گزارش بیمه ایران؛ جواد سهامیان مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در پی زلزله ساعت ۱۷:۲۱ روز پنجشنبه ، دستور تشکیل واحد خسارت تخصصی در این محل را صادر کرد تا خسارت ذینفعان درکوتاه ترین زمان و حداکثر تا ۲۴ ساعت پرداخت شود.

مدیریت آتش سوزی و مسئولان استانی شرکت بیمه ایران واحد های فوق العاده رسیدگی به پرونده های تخصصی بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت را تشکیل دادند و درقالب واحد های ثابت و سیار درمحل مستقر شدند.

مسئولان این شرکت با همراهی مسئولان محلی خسارات وارده به بیمه گذاران را در محل بررسی و با پرداخت بموقع این مهم به تعهدات خود عمل کردند.

تاکنون بیش از۲۰۰ پرونده خسارتی در محل تشکیل و خسارت وارده به بیمه گذاران پس از اقدامات کارشناسی به آنان پرداخت شده است.

مسئولان شرکت بیمه ایران همچنان در محل حاضر و آماده خدمت رسانی می باشند.

از همه بیمه گذاران شرکت بیمه ایران که به هر سببی نتوانسته اند مدارک پوشش های بیمه ای خود را ارائه دهند تقاضا شده است به گشت های سیار یا شعبه و نمایندگی های ثابت این استان مراجعه و برای تشکیل پرونده جهت دریافت خسارت اقدام کنند.

برازجان در شرق استان بوشهر واقع شده است و از جنوب به شهرستان دشتی از غرب به بوشهر و تنگستان و از شمال غرب به گناوه و شمال شرق به استان فارس محدود است.

این شهرستان ۶۵ بخش، ۹ شهر، ۱۲ دهستان و ۱۹۲ روستا را شامل می گردد و در این شهرستان ۲۷۰ هزار نفر سکونت دارند. در زلزله اخیر این شهرستان متاسفانه هشت نفر از هموطنان کشته و ۲۰۹ نفر دیگر مجروح شدند‌ که خوشبختانه بیشتر مجرومان به صورت سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.