پرداخت مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت تمامی مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح بابت اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و گفت: آخرین قسط مطالبات این افراد با حقوق شهریور ماه آنان پرداخت شد.

سردار حسین دقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: مطالبات بازنشستگان نیروهای مسلح بابت اجرای قانون خدمات کشوری در ۱۱ مرحله به آنان پرداخت شد بطوریکه بیش از ۵۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این سازمان مالبات خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه دریازدهمین مرحله مطالبات ۹۵ هزار نفر پرداخت شد، گفت: در آخرین قسط سازمان نیروهای مسلح ۷۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات اختصاص داد.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تاکید کرد: با پرداخت قسط ۱۱ تمامی مطالبات بازنشستگان در شهریور ماه تسویه شد.

به گفته وی ، چنانچه مبلغی از طلب فرد بازنشسته ای باقی مانده باشد در پرداختها بازنگری شده و مابقی مطالبات در دستور کار قرار گرفته و به آنان پرداخت می شود.

دقیقی گفت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای پرداخت مطالبات بازنشستگان سهام شرکتهایی مانند پتروشیمی جم ، کرمانشاه ، شیراز و خراسان را به فروس رسانده است .


Tabnak.IR | تابناک

تا این لحظه ۱۳نظر ثبت شده
  1. سلام من بازنشسته نیروهای مسلح هستم که در تاریخ ۳سال ۹۶ بازنشست شدم ولی هنوز پاداش پایان خدمت را ندادند اگر میتوانید من را راهنمایی کنید که باید چکار کنم خیلی ممنونم:

    للطفا راهنمایی کنید که باید چکار کنم تا پاداش پایان خدمت را بگیرم

  2. قربانعلی جعفری:

    موطالبات بنده روپرداخت نکردین چطور میگین همه روپرداخت کردبم بدهی نداریم اکثرا طلب کاریم

  3. حمید رضا:

    تو رو خدا طلب ما رو پرداخت کنید .۲۷ میلیون تومن طلب دارم ازتون میخوام با وام خونه بخرم .وعده دادین که به تاریخ ۲۰/۱۲/۹۵ پرداخت میکنید اما من تردید دارم
    خواهش میکنم بفکر ما بزنشسته ها باشین .ممنونم

  4. علیمراد آقاجانی:

    آیا بازنشستگان قبل از سال ۱۳۷۹ جزو این ارتش نبوده‌اند که فقط بایک کارت ونوشتن چند تا سهم ۱۷ سال است که انتظار فرجی از طرف این سهام های توان آفرین را میکشند بخاطررسیدن به این سهام اکثر آنها یامردند یاگوشه نشین خانه شدند بدون ثمره اندکی از حق و حقوق پایان آخر خدمتشان ببینند

  5. آزاده:

    آیا آزادگان بازنشسته ارتش حقوق معوقه دارند

  6. مهنوش:

    با سلام
    سی سال پیش وزارت علوم پدرم را به عنوان هیئت علمی یکی از دانشگاههای ارتش استخدام نمود، (البته در سالهای بعد استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاههای ارتش از طریق خود ارتش صورت گرفته است) طبق قانون وزارت علوم اعضای هیئت علمی در سال دو ماه مرخصی دارند اما کارکنان ارتش یک ماه در سال. البته پدرم تقریبا هیچ گاه از دو ماه مرخصی استفاده نکردند و تقریبا سالی کمتر از یک ماه از مرخصی استفاده کردند و در نتیجه تعداد روزهای مرخصی استفاده نشده زیادی دارند. دو سال پیش که پدر بازنشسته شدند بر سر این موضوع اختلاف وجود داشت که پول معادل مرخصی های استفاده نشده را نسبت به یک ماه محاسبه کنند یا دوماه . این اختلاف منجر به این شد کلا پولی بابت مرخصی استفاده نشده پرداخت نکردند یعنی با وجود اینکه پاداش (غیر از مرخصی) ایشان را بعد از بازنشستگی پرداخت کردند اما بابت مرخصی ها هیچ چیز پرداخت نشده است.
    دو سال است که پدرم برای پیگیری مراجعه می کنند، دو عدد به ایشان می گویند که یا این یا آن را واریز می کنیم اما …
    لطفا راهنمایی نمایید که از چه طریقی و از کجا بایستی اقدام کنیم
    با سپاس

  7. ابراهیم صفری:

    با سلام من جانباز بازنشسته ناجا به شماره بازنشستگی۲۲۱۰۳۲۷۰۵۰۹۰۰که در تاریخ۲۲/۹/۸۳به موجب حکم صادره با عنوان جانباز بازنشسته از خدمت بازنشسته شده و حقوق و مزایا و سایر مطالبات رااز تاریخ ۲۲/۹/لقایت۱۰/۱/۸۶ را دریافت نکردام با توجه به اینکه مطالبات فوق بسیار زیاد و حدود ۳۰ ماه میباشد تاکنون پرداخت نشده چندین بار به تهران و اصفهان مراجعه نمودم بجز اینکه با توهین و برخورد خیلی بد با ما رفتار نموده اند جوابی نشنیده ام استدعا دارم بنده سه فرزند بزرگ دارم و چشم امیدم به گرفتن این مطالبات برای سر و سامان دادن این فرزندانم میباشد لذا خواهشمندم نسبت به پرداخت مطالبات فوق به هر صورت اقدام فرمایید اگر هدفتان خدمت است حق بازنشستگان را اجرا کنید ما زبانم مو در آورد بدانید که زمانی هم شما بازنشسته میشود و به موزل ما که گوش نکردن به حرف بازنشستگان است گرفتار میشود اگر هم هدفتان خدمت است خدا کمکتان کند.تشکر

  8. حسن صفرزاده:

    احتراماضمن قبولی طاعات.اینجانب درتاریخ۱۶/۱/۸۶به علت محاسبه نادرست ازخدمت بازخریدپس از گذشت حدود۷۰ ماه درسال ۹۲حکم بازنشستگی اینجانب صادرواولین حقوق بازنشستگی دراردیبهشت ۹۲برایم واریز گردید.درنتیجه مدت زمان۷۰ماهیعنی ازسال۸۶ الی اردیبهشت۹۲هیچگونه حقوق ماهیانه ودیگرمزایابرایم پرداخت نگردید.مقرردارید۷۰ماه معوقات اینجانب چه وقت به حسابم واریزویاپرداخت میشود.متشکرم۰۹۱۹۲۹۸۶۲۷۰

  9. یدالله فرحناکی:

    مدت هشت ۸ سال در جبهه جنگ بودم تا کنون هیچ گونه حق ایثارگری پرداخت نشده بعد از مرگ پرداخت میکنید همیشه چشم انتظار پرداخت حقمان هستیم

  10. جواد الماسی:

    با سلام خدمت سردار دقیقی وضمن تشکر از زحمات ایشان وامیر فرقانی نیا عزیز ودوست داشتنی ،لطفا در خصوص مابه التفاوت حق وحقوق باز نشستگانی که در بهمن ماه سالل ۹۲ جداول(سختی کار ، حق تخصص و ویژه) را برابرقانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت فرمودید اقدام مقتضی مبذول فرمایید.چون ما از تاریخ ۱۳۸۶/۱/۱تا /۱۱/۱مابه تفاوت طلبکار هستیم واین حق زن وبچه های ما می باشد.متشکرم ۰۹۱۲۷۷۹۹۴۳۸

  11. یاور امیری:

    اینجانب بازنشسته سپاه میباشم آزاده و جانباز در سالهای ۹۰ و ۹۱ هیچ گونه مطالبه ای در یافت نکرده ام چنانچه مطالبه ای دارم خواهشمندم خبر دهید.

  12. mohammad:

    با سلام
    بنده بازنشسته نیروی انتظامی با %۳۰ جانبازی هستم و تاکنون بخشی از مطالبات خود را در یافت نکرده ام . در صورت امکان یه راهنمایی کنین که من هم میتونم مطالبات خودم را بگیرم؟

  13. fatemeh mansuri:

    slm,age mishe in bazneshastegie babamu bedin un az shahrivare sale 91 bazneshaste shode,kheili narahate koli bedehi dare.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.