پرداخت واقعی حق پخش مشکلات مالی را برطرف می‌کند/ فوتبال برای فقراست

به گزارش خبرنگار مهر، علی آقامحمدی در حاشیه برگزاری نشست اتحادیه فوتبال با بیان اینکه کم بودن سرعت انجام کارها به دلیل درست انجام شدن آن است نه اینکه تنها یک موج باشد، اظهار داشت: خوشبختانه اتحادیه به عنوان یک نهاد خصوصی عملکرد خوبی داشته و موافقت حداکثری اهالی فوتبال را کسب کرده است. همراه شدن فدراسیون فوتبال با اتحادیه نشان دهنده پخته بودن کارهاست.

عضو شورای مرکزی اتحادیه فوتبال با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مدیران وقتی به یک نتیجه واحد می‌رسند آن را اجرایی می‌کنند. امروز حرفه‌ای بودن به مالکیت نیست بلکه به مدیریت است. امیدوارم کفاشیان هم با عزم جدی و با همراهی باشگاه در راه خصوصی و حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها گام بردارد.

آقامحمدی فوتبال را پدیده‌ای اجتماعی خواند که کل جامعه را در بر می‌گیرد و ادامه داد: یک زمانی از اینکه مرکزیت فوتبال از تهران می‌رود خیلی‌ها ناراحت شدند اما امروز همه می‌دانند شهرستان‌ها یک قطب فوتبال شده‌اند، زیرا شهرهای دیگر هم نیازمند توسعه این رشته هستند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه فوتبال با تاکید بر راه اندازی مدارس فوتبال و توجه بیشتر به فوتبال پایه اظهار داشت: روزی که “سوکوموروخوف” به ایران و استقلال آمد گفت باید به شهرستان‌ها برویم زیرا فوتبال برای فقراست ما رفتیم استعدادهای زیادی کشف کردیم و آن بازیکنان از تیم استقلال به فوتبال ایران معرفی شدند.

وی با بیان اینکه نیاز است باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و … در شهرستان‌ها نیز شعبه داشته باشند تا در مجموع به رشد بیشتر فوتبال کمک شود، اظهار اشت: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که فوتبال ایران مجددا به قدرت اول آسیای جنوب غرب و غرب تبدیل شود و باید از عرب‌ها، کشورهای آسیای مرکزی و حتی ترکیه هم جلو بیفتیم که این هدف چشم انداز فوتبال است.

آقامحمدی یادآور شد: در روزهایی می‌گفتند مقامات کشوری نباید داخل فوتبال شوند اما امروز متوجه شده‌اند که فوتبال سرمایه ملی است و همه باید به آن توجه کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بهتر است آقای عزیز محمدی نشستی با مسئولان سازمان صدا و سیما داشته باشد و حق قانونی فوتبال از حق پخش را بگیرد. آقای ضرغامی و مسئولان صدا و سیما نیز به فوتبال علاقمند بوده و حتما در این راه کمک خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه فوتبال در پایان تصریح کرد: از ابتدا نباید دنبال حداکثر حق پخش بود بلکه باید به صورت تفاهمی حداقل‌ها را دریافت کرد. اگر حق قانونی باشگاه‌ها و فوتبال از حق پخش پرداخت شود هیچ باشگاهی مشکل مالی نخواهد داشت.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.