پرسرعت‌ترین شرکت‌های اینترنتی کدامند

۰۹م آذر ،

در زمینه اینترنت ۲۵۶ مگابیتی شرکت پارس آنلاین و در بخش اینترنت ۱۲۸ مگابیتی شرکت عصر انتقال داده‌ها پرسرعت‌ترین اینترنت را در اختیار کاربران خود گذاشتند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران براساس بررسی‌های صورت گرفته مهرماه امسال در ساعات مختلف شبانه‌روز شرکت عصر انتقال داده‌ها (عصر تلکام) بالاترین سرعت دریافت و ارسال را برای کاربران خود به همراه داشته و پس از آن در ساعات بین ۱ تا ۸ شرکت‌های پارس آنلاین و شاتل و در بازه زمانی ۸ تا ۱۶ به ترتیب ایرانسل، داده‌پردازی فن آوا، ندا گستر صبا، شاتل و آریانا گستر اسپادانا در رتبه‌های بعدی قرار داشته‌اند.

طی ساعت‌های ۱۶ تا ۲۴ نیز پارس آنلاین، شاتل و ایرانسل به ترتیب در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.
اما در زمینه اینترنت ۲۵۶ مگابیتی شرکت پارس آنلاین در تمام ساعات شبانه‌روز بیشترین سرعت دریافت و ارسال را برای کاربران خود داشته و در ساعات ۱ تا ۸ شرکت‌های آریانا گستر اسپادانا و شاتل در رتبه‌های بعد از آن قرار گرفته‌اند.

طی ساعت‌های ۸ تا ۱۶ نیز شرکت‌های شاتل، آریاناگستر اسپادانا، ارتباطات مبین نت و داده‌پردازی فن‌آوا در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند و در ساعات ۱۶ تا ۲۴ هم شاتل، شبکه ارتباط شبدیز، داتک و افرا نت پس از این شرکت قرار گرفته‌اند.

در بخش اینترنت ۵۱۲ از ساعت ۱ تا ۸ و در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۴ صبح شرکت عصر انتقال داده‌ها (عصر تلکام) و از ساعت ۸ تا ۱۶ آریانا گستر اسپادانا بالاترین سرعت را در دریافت و ارسال برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند.
طی ساعات ۱ تا ۸ صبح شرکت‌های پارس آنلاین، داده‌پردازی فن آوا، ندا گستر صبا، شاتل و ارتباطات مبین نت در رده‌های بعد از عصر انتقال داده‌ها قرار گرفته‌اند. بنا بر اعلام ارگان‌های متولی اعلام وضعیت اینترنت در کشور طی ساعات ۸ تا ۱۶ نیز به ترتیب عصر انتقال داده‌ها، شبکه ارتباط شبدیز، پارس آنلاین، رسپینا، داده‌پردازی فن‌آوا، ایرانسل، شاتل و داتک پس از آریانا گستر اسپادانا در رده‌های بعدی سرعت ارائه خدمات قرار دارند.
طی ساعات ۱۶ تا ۴ نیز ایرانسل، پارس آنلاین، شاتل و ارتباطات مبین نت در رده‌های بعدی قرار داشته‌اند. در بخش اینترنت ۶۴ مگابایتی نیز در ساعات ۱ تا ۸ صبح عصر انتقال داده‌ها و در بقیه ساعت‌ها شاتل بالاترین سرعت ارسال و دریافت را برای کاربران خود داشته‌اند.

منبع خبر: ایسنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.