پرسپولیسی ها به مصاف هامبورگ و بنفیکا خواهند رفت/ پیشنهاد سرخپوشان برای بازی خداحافظی به مهدوی کیا!

۲۹خردادماه،

به زودی دیدارهای دوستانه پرسپولیس با تیم های هامبورگ آلمان و بنفیکای پرتغال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است به زودی با تیم های هامبورگ آلمان و بنفیکای پرتغال دیدارهای دوستانه ای را به منظور آمادگی سرخپوشان پایتخت پیش از آغاز لیگ برتر سیزدهم را برگزار کنند که در این میان مسئولان تیم فوتبال بنفیکا منتظر تأیید علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام این دیدار تدارکاتی است و مسئولان تیم فوتبال هامبورگ نیز طی خبری مسئولان باشگاه پرسپولیس را در خصوص برگزاری این دیدار مطلع کند.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس از همین ابتدای کار دستخوش اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه هایی شده بود و میان محمد پنجعلی و سعید شیرینی برای عهده داری سمت سرپرستی با یکدیگر به توافق نرسیده بودند و علی دایی در رابطه با این موضوع دخالتی نکرده و خود را کنار کشیده و اظهار داشته که حل این مسئله به عهده مسئولان باشگاه است که پس از انجام این مذاکران محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عهده دار سمت مدیریت راهبردی این باشگاه شد.

شایان ذکر است، منتقمی که برای مذاکره با مسئولان هامبورگ عازم آلمان شده بود به کشور بازگشت و گفته می گردد که صحبت های دو طرف بر پایه جهانی کردن تیم فوتبال پرسپولیس و توسعه روابط فی مابین و همچنین انعقاد خواهرخواندگی با این باشگاه بود که منتقمی پس از ورود به کشورمان تمامی موضوعات مذکور را با محمد رویانیان، مدیرعامل این باشگاه در میان گذاشته است.

**پیشنهاد سرخپوشان برای بازی خداحافظی به مهدوی کیا!

مسئولان باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی که با مسئولان هامبورگ آلمان داشته اند در صدد می باشند که یک دیدار خداحافظی مفصل را برای مهدی مهدوی کیا، ملی پوش سابق فوتبال ایران ترتیب دهند که پیگیری این مسئله برعهده خود مهدوی کیا واگذار شده است و وی مأمور پیگیری این موضوع خواهد بود.

**ماهینی با پرسپولیسی ها تمدید می کند

حسین ماهینی به منظور پایان دادن به شایعات مبنی بر عدم پیوستن به سرخپوشان با پدر خود در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و قرار است که وی برای تمدید قرارداد خود با تیم فوتبال پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به مذاکره بنشیند.

پیام صادقیان بازیکن فعلی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار است که پس از برگزاری دیدار پلی آف با مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بر سر یک میز بنشیند تا قراردادی مبنی بر پیوستن به سرخپوشان را با این باشگاه منعقد سازد.

**معدنچی به دنبال رضایت نامه!

مهرزاد معدنچی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال دریافت رضایت نامه خود از این باشگاه است تا در لیگ سیزدهم بتواند تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز را همراهی کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.