پرسپولیس به این دلیل در لیگ یازدهم نتیجه نگرفت / یک جوان ۲۵ ساله مشکل تمام ناکامی ها بود

ناصر صادقی مشاور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس با بیان این که احتمال نیامدن دنیزلی به ایران ۹۰ درصد است، گفت: رویانیان خیلی تلاش کرد که دنیزلی را به پرسپولیس باز گرداند، اما در تماسی که این مربی با مدیر عامل پرسپولیس داشت، به او گفت که به دلیل برخی از مشکلات که احتمال دارد حل نشوند، نمی‌تواند به ایران بازگردد و در واقع احتمال حضور دوباره اش در پرسپولیس ۱۰ درصد است.
وی ادامه داد: دنیزلی با گفتن این مطلب در واقع دست رویانیان را برای مذاکره با سایر مربیان باز گذاشت و مدیرعامل پرسپولیس هم حق دارد که این کار را انجام دهد. رویانیان می‌خواهد که دنیزلی برگردد، اما به نظر می‌رسد که مشکلات دنیزلی حل نشدنی است.
صادقی در ادامه با بیان این که احتمالا دنیزلی تا پایان هفته‌ به ایران خواهد آمد، گفت: دنیزلی برای روشن شدن تکلیفش و احتمالا جمع‌آوری اسباب و اثاثیه به ایران بر می‌گردد، ولی همان طور که گفتم احتمال حضورش در پرسپولیس خیلی کم است.
 صادقی با رد خبر سفر دنیزلی به آمریکا گفت: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند دنیزلی به امریکا رفته که این خبر صحت ندارد. باید بگویم او پدر همسرش را برای ادامه مداوا به امریکا فرستاده است ولی خودش در ترکیه است.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.