پرسپولیس به دنبال تک رقمی شدن

۲۱ام بهمن ،

هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می رسد که طی آن تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در یک بازی حساس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی رو در رو یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، علاوه بر دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس با نفت تهران در آزادی، تیم های فوتبال داماش گیلان، سایپا البرز و آلومینیوم هرمزگان هم به ترتیب میزبان تیم های فجر شهید سپاسی، مس کرمان و پیکان در هفته بیست و پنجم می باشند.

** پرسپولیس- نفت تهران

طلسم ناکامی های نفت مقابل پرسپولیس شکسته می گردد!

حساس ترین بازی امروز تقابل پرسپولیس و نفت تهران ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

بازی رفت این دو تیم بدون گل تمام شد اما همین چند هفته پیش پرسپولیس در چهارچوب مسابقات جام حذفی با نتیجه ۴ بر یک از سد نفت عبور کرد، همین مسئله اهمیت این بازی را چند برابر کرده است.

هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران بدون کاپیتان هایشان علی کریمی، مهدوی کیا و هادی شکوری قدم به میدان مسابقه می گذارند.

تیم فوتبال نفت تهران در هفته های اخیر نتایج خوبی مقابل حریفانشان کسب کرده است. به خاطر همین پرسپولیس در مصاف با شاگردان ابراهیم زاده کار سختی پیش رو دارد.

گفتنی است، باید دید نفتی ها که در چند سال اخیر نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند امروز طلسم ناکامی هایشان را مقابل سرخپوشان می شکستند یا نه!

یداله جهانبازی قضاوت بازی پرسپولیس با نفت تهران را بر عهده دارد.

** داماش گیلان-فجر شهید سپاسی

داماش به دنبال آرامش

تیم فوتبال داماش گیلان امروز ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی خواهد بود.

درخشان با بردی که تیمش مقابل پیکان در هفته قبل بدست آورد جایگاهش را در نیمکت سرمربیگری داماش مستحکم کرد. این تیم در حالی میزبان فجر سپاسی است که در ۴ بازی قبل عملکرد خوبی داشته و خود را به نیمه بالای جدول رساندند. داماشی ها فاصله اندکی با تیم های فانوس به دست دارند باید در این بازی خانگی پیروز شوند تا به آرامش نسبی برسند.

در آن سوی میدان هم شاگردان یاوری هم باید امتیاز بگیرند تا در جدول رده بندی سقوط چند پله ای نداشته باشند.

شاهین حاج بابایی داور بازی داماش گیلان با فجر شهید سپاسی است.

** سایپا البرز- مس کرمان

جدال نارنجی پوشان لیگ برتر

شاگردان تقوی باید امروز ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم مس کرمان بروند.

تیم فوتبال سایپا در ۸ دیدار قبلی اش بردی تجربه نکرده است. به خاطر همین به رده دوازدهم جدول رده بندی سقوط کرد. این تیم با برد مقابل نارنجی پوشان کرمانی می تواند از بحران نجات یابد.

در آن سوی میدان هم مس کرمان هم هنوز نتوانسته با لوکابوناچیچ به آرامش برسد. این تیم برای سقوط نکردن نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد.

سعید بخشی زاده قضاوت بازی سایپا با مس کرمان را بر عهده دارد.

** آلومینیوم هرمزگان-پیکان تهران

جدال قعر نشینان لیگ برتر

تیم میثاقیان امروز ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم فوتبال پیکان تهران خواهد بود.

تیم آلومینیوم هرمزگان با کسب ۴ امتیاز در ۲ دیدار قبل همچنان در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد، شاگردان میثاقیان با برد در این بازی می توانند تا حدودی از بحران نجات یابند.

شاگردان فیروز کریمی برای اینکه از جمع قعرنشینان فاصله بگیرند باید دست به کار بزرگی زده و آلومینیوم که در ۷ هفته قبل شکست خورده است را ببرد.

دیدار دو تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با پیکان تهران را البرز حاجی پور سوت خواهد زد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.