پرسپولیس حریف تدارکاتی تیم ملی نوجوانان

۰۲م اسفند ،

علی دوستی مهر از برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی زیر۱۷ سال ایران و بزرگسالان پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، دوستی مهر که برای استعدادیابی در آمل به سر می‌برد در این باره، گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده من به همراه مهدی غفاری دیگر مربی تیم ملی نوجوانان برای استعدادیابی به شمال کشور آمده‌ایم و در استان مازندران به استعدادیابی می‌پردازیم و امروز در آمل خواهیم بود. اردوی ما از چهارم اسفند آغاز می‌شود و در نظر داریم در این اردو دو بازی دوستانه با دو تیم لیگ برتری انجام دهیم.

دوستی مهر ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که شده بازی تیم ملی نوجوانان با باشگاه پرسپولیس نهایی شده و روز شنبه در ورزشگاه درفشی فر این بازی انجام می‌شود. البته ساعت آغاز این دیدار از طریق پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. جا دارد که تشکر ویژه‌ای هم از باشگاه پرسپولیس به این سبب داشته باشم.

علی دوستی مهر گفت: در نظر داریم که با تیم‌های بزرگسال لیگ برتری بازی کنیم و در این میان دوست داریم با نفت تهران، استقلال تهران و راه آهن و پیکان هم بازیهای دوستانه‌ای انجام بدهیم. بازی با تیم‌های بزرگسال لیگ برتری، محک بسیار خوبی برای ماست و یک بازی پرفشار با یک حریفان لیگ برتری به نفع تیم ملی نوجوانان خواهد بود و بازیکنان را آبدیده خواهد کرد. امیدوارم دیگر باشگاههای لیگ برتری هم در این زمینه با ما همکاری کنند و در فرصت‌هایی که دارند به ما وقت بدهند تا تیم ملی نوجوانان برای جام جهانی نوجوانان زیر۱۷ سال بیش از پیش آماده شود.

وی در پایان گفت: اواسط اسفند در یک یا دو بازی دوستانه در عراق به مصاف تیم ملی زیر ۱۷ سال عراق می رویم که این تیم هم به جام جهانی ۲۰۲۴ راه پیدا کرده و تیم بسیار خوب و آماده ای است. ما با این تیم در مرحله مقدماتی با هم گروه بوده و مطمئنا انجام این بازی دوستانه می‌تواند برای ما مفید باشد. فوتبال پایه عراق در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تیم ملی جوانان به جام جهانی ۲۰۲۴ ترکیه صعود کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.