پرسپولیس مثل آب خوردن سایپا را برد

۱۰م اسفند ،

ایسنا: پرسپولیس با ارائه‌ی یک بازی خوب و منطقی از سد سایپا گذشت.

دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با برتری ۴ بر یک سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. پرسپولیس که یحیی گل‌محمدی را هم بر روی نیمکت داشت براحتی و با یک بازی منطقی توانست سایپا را مغلوب کند.

نیمه اول این دیدار درحالی بدون اتفاق دنبال می‌شد، که پرسپولیس با گل میثم نقی‌زاده از حریفش پیش افتاد. هافبک تیم پرسپولیس در دقیقه ۷ این دیدار با یک شوت سرکش از فاصله‌ای حدودا ۲۵ متری توانست دروازه‌ی رحمان احمدی را باز کند.

در ادامه بازهم این پرسپولیس بود که موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۱۲ این دیدار غلامرضا رضایی از ارسال خوب “ولاتکو” استفاده کرد تا با یک ضربه سر، موفق به گلزنی شود و نتیجه‌ی دیدار را به دو بر صفر به سود پرسپولیس تغییر دهد.

در دقیقه ۲۰ این دیدار “مارکو پروویچ” می‌توانست پرسپولیس را به گل سوم برساند که این فرصت برای پرسپولیس براحتی از دست رفت. “پروویچ” در شرایط تک به تک با رحمان احمدی، توپ را به سمت دروازه سایپا شوت کرد که ضربه این بازیکن با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه سایپا به اوت رفت.

در دقیقه ۲۳ این دیدار سایپا اولین خطر جدی‌اش را بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. کرنر ارسالی تیم سایپا با یک ضربه سر همراه شد که این ضربه با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

در دقیقه ۲۴ این دیدار “ولاتکو” می‌توانست از تعلل مدافع سایپا استفاده کند ولی ضربه سر بی‌دقت این بازیکن با فاصله از کنار دروازه سایپا به اوت رفت.

در ادامه تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۴۶ این دیدار کاظم بُرجلو مدافع سایپا مرتکب خطای پنالتی شد. این ضربه را حقیقی هافبک تیم پرسپولیس به گل تبدیل کرد تا حساب کار سه بر صفر به سود پرسپولیس شود.

با آغاز نیمه دوم، این تیم سایپا بود که با یک بازی هجومی میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۵۱ این دیدار روزبه شاه‌علیدوست موفق شد با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه دروازه‌ی پرسپولیس را باز کند.

در ادامه، بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد تا آنکه در دقیقه ۷۶ این دیدار فرصت خوبی برای بازیکن سایپا فراهم شد که با خطای مدافع پرسپولیس یک ضربه کاشته به سود سایپا اعلام شد، این درحالی بود که کادر فنی سایپا اعتقاد داشت خطا داخل محوطه جریمه اتفاق افتاده است. این ضربه را جونیور به سمت دروازه پرسپولیس زد که با فاصله‌ای اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ پرسپولیس به اوت رفت.

در دقیقه ۸۰ کریم انصاری فر در موقعیتی مناسب در شرایطی تک به تک به سمت دروازه‌ی سایپا شوت زد که ضربه‌ی این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه در آغوش رحمان احمدی جای گرفت.

در ادامه پرسپولیس در دقیقه ۹۳ این دیدار، بار دیگر موفق به باز کردن دروازه‌ی سایپا شد تا حساب کار چهار بر یک به سود سرخپوشان شود. گل چهارم پرسپولیس را محمد نوری روی پاس خوب انصاری فر برای پرسپولیس به ثمر رساند.

پرسپولیس با این سه امتیاز موقتاً با ۴۲ امتیاز در جای ششم ایستاد همچنین سایپا با همان ۳۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.