پرسپولیس ۲ سوم طلب وینگادا را پرداخت می کند

۰۹اردیبهشت،

۲۴ ساعت تا پایان مهلت وینگادا به باشگاه پرسپولیس؛

طبق شنیده های ما از منابع آگاه پرسپولیس فردا مقداری از طلب وینگادا را پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در توافقی که بیش از این بین باشگاه پرسپولیس و نلو وینگادا سرمربی پرتغالی سابق این تیم صورت گرفت قرار بود باشگاه پرسپولیس طی زمان تعیین شده از سوی فیفا تا پایان ماه آوریل ۱۰ اردیبهشت بدهی خود را که از سوی CAS اعلام شده را پرداخت کند.

مطالبات وینگادا و دستیار او کاروالیو معادل ۳۶۰ هزار دلار است که باشگاه پرسپولیس برای انتقال بخشی از آن به طرف مقابل هم دچار اشکال شد.
مصطفی شکری، مشاور باشگاه پرسپولیس در امور حقوقی بین الملل پیش از این در آخرین روزهای سال ۹۱ گفته بود: مبلغ ۱۳۰ هزار دلار برای نشان دادن حسن نیست تهیه شده که برای وینگادا ارسال خواهد شد و به وی اعلام کرده ایم مابقی مطالبات وی نیز تا پایان ماه آوریل که پایان مهلت اعلام شده است برای وی ارسال می گردد.
پس از این اظهار نظر بود که باشگاه پرسپولیس اقدام به واریز وجه به حساب این مربی کرد اما بانکی که وینگادا در آن حساب داشت با اعلام واریز چنین وجهی به وی اعلام کرد از انتقال آن معذور است و پول را برمی گرداند.
باشگاه پرسپولیس در اقدام بعدی برای حل مشکل پیش امده اعلام کرد از طریق یک صرافی در کویت به این منظور اقدام کرده است.
در این ارتباط وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: در ایمیلی موضوع را به وینگادا اطلاع دادم و از وی خواستم که بعد از دریافت وجه موضوع را به ما اطلاع بدهد او نسبت به این مساله ابراز ناراحتی کرد و هنوز پاسخی از او دریافت نکرده ام.
وی همچنین با توجه به نزدیک بودن پایان مهلت تعیین شده در راه اقدام احتمالی وینگادا گفت: او پیش از این اعلام کرده بود پایان این زمان برای انجام اقدامات بعدی به فیفا نامه خواهد زد و اینکه آیا بلافاصله چنین کند یا نه، در حال حاضر معلوم نیست اما این احتمال وجود دارد.
وی ادامه داد: موضوع شکایت وینگادا از پرسپولیس به قبل برمیگردد و باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکل کرده است اما مسائل مختلفی پیش پای پرسپولیس قرار گرفت و امیداورم در این شرایط باشگاه و مدیران حال حاضر آن تنها نمانند.
شکری در ادامه اینکه اقدام بعدی فیفا چه خواهد بود و آیا ممکن است حرکت بعدی کسر امتیاز باشد تصریح کرد: روال کار این طور است که در مرحله بعدی با در نظر گرفتن جریمه مهلت دیگر برای پرداخت یا توافق یا طرف مقابل اعلام می گردد و موضوع کسر امتیاز نه در این مرحله بلکه در مراحل بعدی، مطرح خواهد شد.
گفتنی است باشگاه پرسپولیس چند روز قبل در نظر داشت علاوه بر آن ۱۳۰ هزار دلار، ۱۱۰ هزار دلار دیگر را هم برای وینگادا ارسال کند که در صورت تحقق این امر می‌توان امیدوار بود که نسبت به تمدید مهلت برای تسویه حساب اقدام شود.

**وینگادا فردا پول می گیرد

بر اساس این گزارش، با مبالغی که وینگادا قبلا دریافت کرده و مبلغی که فردا به حساب وی واریز می گردد حدود ۲ سوم از طلب خود را از پرسپولیس دریافت کرده است و با توجه به پایان یافتن مهلت پرسپولیس احتمالا مسئولان این تیم در مورد یک سوم باقی مانده آن دوباره با وینگادا به توافق خواهند رسید.

البته این خبر از منابع غیررسمی است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.