پرفروش‌ترین کنسول بازی در ایران و جهان

۰۲م آذر ،

ترتیب فروش کنسول های بازی در جهان به این صورت است رتبه اول XBOX360 از کمپانی مایکروسافت و رتبه دوم مربوط به PlayStaion 3 از کمپانی سونی میباشد.
البته در جهان کنسول سونی دارای رشد خوبی بوده است و توانسته حتی در بازار آمریکا هم به نسبت جایگاه خوبی برای خود پیدا کند.
گر دنبال وسیله جهت بازی میگردید و میخواهید همیشه همراهتان باشد بهترین انتخاب دستگاه ساخت شرکت سونی میباشد . پی اس پی علاوه بر قابلیت های فراوان برای بازی ، کیفیت عالی ساخت و نمایشگر از آن میتوان برای ملاحظه فیلم ، عکس و گوش دادن موزیک نیز استفاده کرد .
یکی از خاصیت های بزرگ این دستگاه قابلیت افزودن وسایل جانبی به آن است . بدین وسیله شما میتوانید از دستگاه خود فراتر از یک وسیله بازی استفاده نمایید مانند دستگاه جی پی اس .این دستگاه ساخت شرکت مایکروسافت کنسول بسیار عالی و پرفروش ترین در دنیا است و سابقه ساخت آن از رقیب جدی آن سونی بیشتر است و در کشور های مختلف جهان تفاوت فروش آن با پلی استیشن متفاوت است به طور مثال در آمریکا مایکروسافت با تفاوت بسیار چشمگیر نسبت به سونی جلو است اما در ژاپن این تفاوت بسیار کم است .
ایکس باکس دارای امکانات بسیار عالی از قبیل دسته های وایرلس و امکان قرار گیری باطری در آن که میتوان بدون نیاز به شارژ کردن از دسته بازی استفاده کرد را میباشد همچنین ایکس باکس از دی وی دی استفاده مینماید که قیمت کمتر بازی های آن از مزیت های آن است . شما میتوانید از کینکت استفاده نمایید که شبیه ساز حرکات شما است.

×× پلی استیشن ۳
پلی استیشن دارای کیفیت ساخت عالی میباشد مانند همه محصولات شرکت سونی این دستگاه از بلوری استفاده مینماید که نسبت به دی وی دی کیفیت بهتر ساخت و عمر بیشتری دارد ولی دارای قیمت بالاتری است . پلی استیشن دارای دسته های وایرلس میباشد و بوسیله Move حرکات شما را شبیه سازی مینماید. قیمت خود این دستگاه نیز نسبت به مایکروسافت بالاتر است .
بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از فعالان بازار سونی مقام اول را کسب نموده است که این رتبه بر خلاف فروش جهانی است در ایران میتوان سبب فروش خوب سونی را شناخته شده تر بودن خود برند سونی دانست که سالیان طولانی خریداران با این مارک آشنا می باشند . و البته سونی دارای نمایندگی های بسیاری در ایران است.

منبع : www.sandp.ir


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.