پرفروش‌ترین گوشی‌های سونی در ایران

۰۷م آذر ،

برخی از منابع بازاری مدل های neo L، S ،sola و go را به عنوان پرفروش ترین های هوشمند سری اکسپریا سونی در بازار امروز موبایل تهران اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران امکانات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند سونی سبب شده تا بیشتر مشتریان گوشی های هوشمند به خرید این کالای ارتباطی بپردازند.
گوشی neo L از جمله مدل های این برند در سطح بازار تلفن همراه است که توانسته با برخورداری از قیمت۶۱۰ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی پرفروش سونی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش چهار اینچی LED-backlit LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل آندرویید، و پردازنده یک گیگاهرتزی برخوردار است.
گوشی Xperia S نیز از دیگر مدل های سونی در بازار است که توانسته با قیمت فروش ۹۵۵ هزار تومانی مورد تقاضای مشتریان این برند قرار گیرد.
این گوشی پرفروش سونی با قابلیت های فنی همچون صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی لمسیLED-backlit LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، سیستم عامل آندرویید و با قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف تولید شده است.
همچنین گوشی sola سونی نیز که همانند سایر مدل های این برند با امکانات بالا تولید شده توانسته در بازار تلفن همراه با قیمت ۶۱۰ هزار تومانی از فروش بالایی برخوردار شود و در لیست خوش فروش ترین های این برند قرارگیرد.
گوشی Xperia go سونی نیز که با قیمت ۶۲۰ هزار تومان به فروش می رسد در لیست پرفروش ترین های خانواده اکسپریا قرار گرفته است.
این گوشی هوشمند سونی نیز با برخورداری از قابلیت های بالا تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه و همچنین ایران شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.