پرواز های شرکت هواپیمایی ایران ایرتور متوقف شد

 مریم صدر:خلبان حمیدرضا پهلوانی گفت: پروازهای این شرکت هواپیمایی برای ایجاد فرصت جهت بازیابی و ارتقا کیفیت مورد انتظار مردم از روز گذشته متوقف شد.

هرچند که رییس سازمان هواپیمایی کشوری نامی از این شرکت هواپیمایی نبرده است اما از دیروزبنا به تایید مسئولین فرودگاهی پروازهای شرکت ایران ایر تورلغو شده است.

به گفته وی، این شرکت تا زمان حل و فصل موارد ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و انجام اقدامات اصلاحی در یک زمان معین مجاز به انجام پروازهای داخلی و خارجی نخواهد بود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید که هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد دور از انتظار، مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا این سازمان یافته های مورد نظر را، تا حل و فصل نگرانی های موجود به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

خلبان پهلوانی می گوید اطلاع رسانی لازم از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی به منظور فروش بلیت به مسافران این شرکت هواپیمایی صورت پذیرفته است.

البته این در حالی است که مسئولین دفاتر می گویند که به دلیل منتقل شدن پروازهای این شرکت به شرکت هواپیمایی ایران ایرمشکل چندانی برای مسافران پیش نمی آید.

کاپیتان  پهلوانی همچنین به شرکت های هواپیمایی هشدار داد: سازمان هواپیمایی کشوری با مشاهده هرگونه دور شدن احتمالی از استانداردهای متعارف این سازمان با شرکت های هواپیمایی متخلف به طور جدی برخورد خواهد کرد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.