پرورش‌نیا: یک لحظه غفلت کردم و مدال طلا از دستم پرید/ افشاری: این یک آغاز خوب برای تراپ ایران است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – دختر چهارده ساله تیم ملی تراپ کشورمان می گوید بی تجربگی‌اش سبب از دست دادن مدال طلا شده است.

به گزارش ممتاز؛ در چهارمین روز از بازی‌های نوجوانان آسیا مرضیه پرورش نیا دختر چهارده ساله تیم ملی تراپ ایران با درخشش در مقابل رقبای پر قدرت چینی و قزاق موفق شد با امتیاز ۵۷ مدال نقره این رشته را از آن خود کند. او که علیرغم نزدیک بودن به کسب نشان طلای این رقابت‌ها در وقت اضافه نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد، پس از رسیدن به این افتخار گفت: «خیلی خوشحالم که به این مدال رسیدم. این اولین رقابت من بود و کمی بی تجربگی کردم، در غیر اینصورت الان می توانستم مدال طلا را داشته باشم. به هر حال رقیبان از من بزرگتر و باتجربه تر بودند، من هم یک لحظه غفلت کردم و مدال طلا از دستم پرید.»

او ادامه داد: «جا دارد اینجا از مربی و خانواده ام تشکر کنم که زحمات بسیاری برای من کشیدند.»

علی افشاری مربی تیراندازی کشورمان هم پس از کسب این افتخار گفت: «این مدال می توانست طلایی باشد اما همین افتخار هم بسیار ارزشمند است. مرضیه تنها ۶ ماه است که کار خود را آغاز کرده و همچنین این اولین اعزام نوجوانان ما به مسابقات مهم است.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «سال قبل برای اولین بار این رشته به بازی‌های آسیایی اضافه شد و ما هم بسیار زود تیم خود را تشکیل دادیم اما تا به حال هیچ اعزامی نداشتیم. خوشحالم در اولین رقابت خود، جایی که بهترین های آسیایی یعنی کشورهای چین، قزاقستان و هند حضور داشتند توانستیم به مدال نقره دست پیدا کنیم. این یک آغاز خوب برای ماست.»

افشاری در پایان گفت: «مدال طلا در دستان مرضیه بود و ای کاش آن را به حریف حرفه ای خود تعارف نمی کرد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.