پرونده بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شوراها بسته شد/ بازبینی قانون شوراها در دستور قرار می‌گیرد

۲۹خردادماه،

نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با اعلام اتمام بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در این کمیسیون، گفت: این طرح پس از بازبینی و ویراستاری به زودی به هیئت‌رئیسه مجلس تحویل می‌شود تا در نوبت کار صحن علنی قرار گیرد.

“محمد ابراهیم رضایی” نماینده مردم خمین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ آخرین وضعیت رسیدگی به طرح اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور، گفت: بررسی این طرح در کمیسیون شوراها پایان یافت و طرح فوق به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی در ادامه افزود: طرح اصلاح قانون احزاب ۲۴ ماده داشت که با حذف دو ماده آن، طرح فوق به ۲۲ ماده رسید که بناست کمیته‌ای مرکب از ۴ نفر از نمایندگان به بازبینی و ویراستاری طرح فوق بپردازند  که پس از آن، طرح اصلاح قانون احزاب تحویل هیئت‌رئیسه مجلس شود تا در نوبت کار صحن علنی قرار گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون شوراها در ادامه اظهار داشت: با توجه به اتمام بررسی طرح اصلاح قانون احزاب، این کمیسیون در نظر دارد به سرعت بازنگری قوانین مربوط به شوراها(بحث انتخابات شوراها، وظایف و محدودیت شوراها) را از صفر تا صد مورد بازنگری قرار دهد تا بتوانیم شوراهای فعال و پویاتری داشته باشیم.

انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.