پرونده دختر یانکی بسته نشده/ پخش ˝ ۷ سنک˝ در ماه رمضان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

بهنام تشکر گفت: پرونده نمایش ˝دختر یانکی˝ هنوز بسته نشده و در شهرستان‌ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم.

بهنام تشکر دربارهٔ فعالیت‌هایش در حوزه نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت : پرونده اجراهای نمایش “دختر یانکی” هنوز بسته نشده است و اجراهای ما در شهرستان‌ها ادامه دارد.

او در ادامه افزود: پیش از تعطیلات نوروز در شیراز به صحنه رفتیم و در ایام نوروز به شهرستان بابل رفتیم. استقبال از این نمایش بسیار زیاد بود و من فکر نمی‌کردم که در روزهای عید این همه تماشاگر به دیدن تئاتر بیایند.

تشکر با اشاره به ادامه اجرا در شهرستان‌ها توضیح داد: سفر بعدی ما با “دختر یانکی” به گرگان خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در شهرهای دیگر هم نمایش را اجرا کنیم.

بازیگر “ساختمان پزشکان” دربارهٔ دیگر فعالیت‌هایش در حوزه نمایش گفت: گویا اتفاقاتی برای پخش سریال ” هفت سنگ ” در حال رخ دادن است و احتملا این سریال در ماه رمضان از شبکه سوم سیما بخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان است.

این مجموعه داستان زندگی سه خانواده را روایت می‌کند که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه خانواده سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

تشکر در ادامه افزود در این مجموعه با مهدی سلطانی، پرویز پور حسینی، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت ا.. مهرآوران و مهتاج نجومی هم بازی هستم.

لازم به یادآوری است، نمایش “دختر یانکی” نوشته نیل سایمون و به کارگردانی بهرام تشکر سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران با بازی بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر به صحنه رفت.

انتهای پیام/
 


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.