پرونده شکایت از مشایی تحویل دستگاه‌های نظارتی شد

۲۶اردیبهشت،

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی از پایان کار رسیدگی این کمیسیون به پرونده شکایت از رحیم مشایی خبر داد و گفت: دیگر نامزدهای ریاست جمهوری پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود مجلس ندارند.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل مجلس دربارهٔ ورود کمیسیون اصل نود برای رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جز پرونده مشایی، مورد دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری در کمیسیون اصل نود مطرح نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پرونده مشایی در کمیسیون اصل نود تمام شده و گزارش نهایی آن به مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شورای نگهبان برای اعمال نظارت قانونی ارسال شده است.

وی توضیح داد: پرونده مشایی به سبب شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی در کمیسیون اصل نود مفتوح بود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی همچنین دربارهٔ حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اصل نود گفت: اگرچه جلسه مفصلی با حضور مسئولان بنیاد شهید و نمایندگان برگزار شد ولی بعضی نمایندگان معترض بودند که این مسئولان به جای پاسخگویی به سوالات، گزارش کار ارائه می‌کنند.

افضلی فرد با اشاره به اینکه جلسه دیگری تشکیل خواهد شد، ادامه داد: تیم بازرسی و کمیته رسیدگی به شکایات نمایندگان از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مستنداتی در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد که اگر قانع شدند، موضوع منتفی است و در غیر این صورت روال قانونی خود را برای قرائت در مجلس طی می‌کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.