پرونده ژوزه ماه آینده بسته می شود

۲۱اردیبهشت،

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده ژوزه به فیفا فرستاده شده و در همین مکان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعه ارسال لایحه تازه به فیفا گفت: لایحه ای در هفته قبل برای پرونده ژوزه به فیفا ارسال کردیم که به غیر از آن، لایحه دیگری را نفرستاده ایم و فیفا در حال رسیدگی با این پرونده است و در ماه آینده پاسخ خواهد داد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با پرونده وینگادا گفت: مشکل این پرونده از لحاظ حقوقی حل شده است به همین دلیل این موضوع دیگر از حوزه کاری من خارج شده و از لحاظ مالی نیز امور مالی باشگاه باید به آن رسیدگی کند.

وی در خصوص صحبت های حسن زاده در ارتباط با تعلیق باشگاه های بدهکار بیان کرد: باشگاه ها به تعهدات مالی خودشان باید عمل کنند باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. مسئولان فدراسیون باید مکانیزه ای را به اجرا در آوردند که تیم ها مجاب به پرداخت بدهی هایشان شوند.

شکری در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آسیا باید ظرفیت های قانونی را برای در آمدزایی باشگاه ایجاد کند همان طور که وزارت ورزش محل درآمدی برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده، فدراسیون باید محل درآمدزایی تیم ها را در نظر گیرد از جمله امکان فروش بلیط و حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها اختصاص دهند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.