پروین: با دیدن پرسپولیسی‌های سابق بغض کردم

۳۱فروردین۱۳،

علی پروین در خصوص مراسم چهره‌های ماندگار اظهار داشت: خداوکیلی کم کم دیگر در حال فراموش کردن خیلی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان هستیم و به هیچ وجه با وجود حرف هایی که می‌زنیم به این عزیزان بها نمی‌دهیم.

به گزارش فارس ، وی افزود: دیشب کار بسیار قشنگی انجام شد و من هرگز شب قبل در برج میلاد را در زندگی فوتبالی‌ام فراموش نمی‌کنم. باید کاری کنیم این مراسم ها ماندگار باشند و سال به سال پیشکسوتان غم و غصه را کنار بگذارند و دور هم جمع شوند.

پروین ادامه داد: به خدا نگه داشتن حرمت پیشکسوتان کاری است که آخر و عاقبت خود را می‌خرید. جا دارد از اشخاصی که ریز و درشت برای این مراسم تلاش کردند تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی خاطر نشان کرد: جای خیلی‌ها در جلسه شب قبل خالی بود اما با دیدن خیلی از پیشکسوتان و موسفیدان و دیدن عکس های بزرگان پرسپولیس که برای پیراهن این تیم جان می‌دادند در برج میلاد بغض کردم. اگر این کارها را بیشتر انجام دهیم مطمئن باشید جوانان حال حاضر ما قطعا راه خود را بهتر می‌شناسند و راحت تر می‌توانند موفق شوند.

پروین در پاسخ به این سوال که شما در این مراسم با برخی‌ها آشتی کردید، گفت: ای بابا، این عمر چقدر ارزش دارد تا بخواهیم به این و آن بپریم. من با هیچ کس قهر نیستم و اکثر اشخاصی که شب قبل در برج میلاد بودند یا شاگرد من و یا همبازی من بودند. این را بدانید هر وقت موفقیت دوستانم را ببینم سرم را بالا می‌گیرم و افتخار می‌کنم.

پیشکسوت پرسپولیس دربارهٔ حمایت هواداران از او نیز گفت: اگر من پروین شدم و سلطان، دلیلش این هواداران بودند که همیشه خودم را مدیون آنها می دانم. همیشه هم سعی کرده‌ام در پرسپولیس گوشه کار را بگیرم تا این تیم موفق شود و هوادارانش را انشاءالله از ما راضی باشند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که چه اتفاقی دیشب شما را زیاد خوشحال کرد، گفت: دیدن چهره‌ها و اشکهای خالصانه‌ای که پیشکسوتان می‌ریختند. یعنی دیدن اشخاصی که به خاطر پیراهن پرسپولیس و حضورشان در زمین شب تا صبح نمی‌خوابیدم و با این پیراهن بدون چشم‌داشتی زندگی می‌کردم. انشاءالله این جلسات باز هم در سال‌های دیگر تکرار شود و به نظرم یک شاهکار می‌تواند باشد. چون این پیشکسوتان هیچ دلخوشی ندارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.