پروژه بعدی بهروز افخمی مشخص شد

فروردین ۱۴۰۳

بهروز افخمی در یک برنامه رادیویی اعلام کرد: در حال حاضر بر روی فیلمنامه فیلم جنگی کار می‌کنم که دربارهٔ اتفاقات ۲ ماه اول جنگ تحمیلی است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، بهروز افخمی نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان در برنامه “دیالوگ” رادیو نمایش پیرامون وضعیت سریال‌ها و تله تئاترهای تلویزیونی از دهه ۶۰ تاکنون گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه دوران برنامه‌سازی دهه  ۶۰ دیگر تکرار نخواهد شد افزود: ازآنجا که دهه ۶۰ مقارن با زمان جنگ بود و ۲ شبکه تلویزیونی بیشتر وجود نداشت، بنابراین برنامه سازان تلاش بیشتری برای ساخت برنامه می کردند.

افخمی  تاکید کرد: آن زمان در تلویزیون تبلیغی پخش نمی‌شد و اگر برنامه می‌ساختید نگران این نبودید که با تبلیغات مکرر و برخورنده در میان برنامه تان مواجه شوید در حالیکه امروز همین مسئله سبب می‌شود تا برنامه ساز کمتر اثرش را جدی بگیرد البته باید گفت: تلویزیون امروز هیچ شباهتی به تلویزیون دهه ۶۰ ندارد این روزها هر برنامه‌ای که تولید می گردد می گویند اسپانسرش کیست و چگونه می گردد در آن تبلیغ غیر مستقیم کرد چرا که هزینه‌های آن از حد معمول بیشتر است. بنابراین حتی تصور ساخت آثار پرهزینه ای مثل “میرزا کوچک خان” به ذهن هیچ برنامه سازی خطور نمی‌کند.

بهروز افخمی همچنین  در ادامه برنامه از تولید فیلم جنگی تازه خبر داد و گفت: در حال حاضر بر روی فیلمنامه فیلم جنگی کار می‌کنم که دربارهٔ اتفاقات  ۲ ماه اول جنگ تحمیلی است. 

بهروز افخمی اجازه داد کلیه آثار سینمایی و تلویزیونی اش به صورت رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.