پروین، مدیر فنی یا رییس کمیته فنی؟

۲۰م آذر ،

02-209.jpg

مدیر فنی؛ یکی از پرکاربردترین واژه ها در ادبیات فوتبالی ایران و سمتی کاملا تزیینی دوباره در پرسپولیس سر زبانها افتاده. بعضی می گویند علی پروین مدیر فنی شده اما رویانیان این حرف را قبول ندارد و می گوید پروین “رییس کمیته فنی” است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز پس از جلسه ای حدودا چهار ساعته، تکلیف کادر فنی پرسپولیس برای ۴۸ ساعت آینده مشخص شد. یحیی گل محمدی که در ابتدای فصل به یک باره صبای قم را رها کرد و حاضر شد به عنوان دستیار ایرانی مانوئل ژوزه به پرسپولیس بیاید، حالا به حکم موقتی محمد رویانیان هدایت قرمزها را بر عهده گرفته تا در دو روز آینده و تسویه حساب احتمالی پرسپولیس با پیرمرد پرتغالی سمت گل محمدی از “موقت” به “دائمی” تبدیل شود. با این حال این تنها خروجی جلسه امروز کمیته فنی نبود.

محمد رویانیان در چند مصاحبه ای که با شبکه ها و رسانه های خبری انجام داد، هیچ وقت برای علی پروین از لفظ مدیر فنی سخن به میان نیاورد و تنها گفت که پروین به عنوان رییس کمیته فنی پرسپولیس تا دو روز آینده بر روی کار گل محمدی جوان نظارت می کند تا پرسپولیس بتواند دیدار حساس برابر جام حذفی را با خوبی و خوشی به پایان ببرد. با این حال اختلاف در میان نظر او و سایر اعضای کمیته فنی جایی پدیدار شد که بیشتر اعضای کمیته فنی، پروین را در رویارویی با رسانه ها “مدیر فنی” معرفی کردند تا همین که برای یکی از اعضای این کمیته یک پست عملیاتی جور کنند و هم اینکه از زیر بار ریاست پروین در کمیته فنی فرار کنند. البته شاید این، نگاهی بدبینانه به تفسیر متفاوت اعضای کمیته فنی با نظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد اما وقتی پروین به صراحت می گوید که “متاسفانه دوباره پرسپولیس را به دست من دادند” باید منتظر اختلاف نظرهای تازهی بود؛ اتفاقی که شاید تنها با ورود رویانیان و رفع این سوءتفاهم در نطفه خفه شود و در غیر این صورت به معضلی بزرگ برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی و طبعا هوداران میلیونی پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

در این بین معرفی اشخاصی به عنوان دستیاران گل محمدی که همگی از دوستان و همراهان همیشگی پروین بوده اند نشان می دهد که پروین باور کرده “مدیر فنی” است و به همین خاطر قصد دارد از تیم همیشگی اش در کنار گل محمدی، شاگرد قدیمی اش برای هدایت پرسپولیس استفاده کند. اینها نشانه هایی از یک اختلاف است، مگر اینکه رویانیان حرف نگفته اش را تصحیح کند و بار دیگر بگوید پروین “رییس کمیته فنی” است، نه مدیر فنی.


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.