پر طرفدارترین نامها در قم

معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال استان قم گفت: نام‌های امیر علی و فاطمه در مرداد ماه بیشتر از دیگر نام‌ها مورد اقبال والدین قمی قرار گرفته است.

به گزارش هفت رور، خلیل مرادی در قم با اشاره به میزان فراوانی نام‌های علی و فاطمه در بین خانواده‌های گفت: در مرداد ماه سال جاری نام فاطمه به عنوان پر طرفدارترین نام در بین دختران عنوان شده است.

وی افزود:‌ از میان نام‌های انتخابی برای فرزندان نام فاطمه با فراوانی ۱۴۴ مورد و نام امیرعلی با فراوانی ۸۴ مورد پرطرفدارترین نام‌های انتخابی توسط والدین برای نوزادان خود بوده است.

سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان قم ادامه داد: همچنین در مرداد ماه سال جاری ۸۷ نفر از دختران با نام زهرا به عنوان دومین اسم پرطرفدار در میان نام دختران نام‌گذاری شده‌اند.

مرادی تصریح کرد: بر همین اساس نام‌های نازنین زهرا، ریحانه و معصومه با فراوانی ۳۹، ۳۷ و ۳۴ در میان ۱۰ نام محبوب استان رتبه سوم تا ششم نام‌های پرطرفدار در مرداد ماه امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال استان قم عنوان کرد: در میان اسامی و نام‌گذاری فرزندان دختر زینب، سارا، نرگس، مریم و سکینه نیز رتبه‌های ششم تا دهم را در میان نام دختران کسب کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص ۱۰ نام برتر در میان اسامی پسران گفت: بعد از امیرعلی، علی با ۵۱ مورد و محمدطاها با ۴۵ مورد دومین و سومین رتبه را در میان اسامی پسران به‌دست آورده‌اند.

سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان قم با بیان اینکه نام محمدحسین چهارمین رتبه را در میان اسامی پسران در مرداد ماه سال جاری کسب کرده است، گفت: امیرحسین، ابوالفضل، حسین، امیرعباس، محمدرضا و حسن نیز به ترتیب پنجمین تا دهمین رتبه را در میان اسامی پسران به خود اختصاص داده‌اند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.