پس از مذاکرات بغداد تحریم ها علیه ایران شکسته می شود

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با آریا:

خبرگزاری آریا-مذاکرات بعدی ۱+۵با ایران در بغداد نتیجه خوبی برای کشور ما به همراه خواهد داشت در واقع اگر همه تحریم ها علیه ایران شکسته نشود بخشی از این تحریم ها شکسته خواهد شد.
حجت السلام حسین ابراهیمی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا گفت:آمریکا با ایران نمی تواند کنار بیاید زیرا جهتش مشخص است.
وی افزود:برای آمریکا تحریم و مسائل هسته ای مطرح نیست زیرا آنها با اصل نظام ما مشکل دارند و به عبارت دیگر اصل نظام ما برای آنها قابل تحمل نیست .
این نماینده مجلس تصریح کرد:آمریکاییها با روحیه مستکبرانه ای که دارند فکرمی کنند کدخدای جهان هستند و هیچ کس حق ندارد درباره آنها سخن بگوید و هر چه آنها می گویند صحیح است.
وی خاطرنشان کرد:در واقع آمریکا فکر می کرد پس از سقوط شوروی جهان یک قطبی می وشد در حالی که دیدند جهان نه تنها یک قطبی نشد بلکه چند قطبی شد لذا برای آنها سخت است که یک کشور تحت سلطه آنها قد علم کند و در تمام مراحل هم برنده باشد و آمریکا بازنده باشد.
 نائب رییس کمیسون امنیت ملی مجلس تاکید کرد:من معتقدم اگر آمریکاییها دارای عقل و خرد بودند می فهمیدند وقتی چیزی مثل تحریم فایده ای ندارد هر روز آن را علیه ما تشدید نکنند.
وی افزود:قطعا این تحریم ها در نهایت خود آمریکا را به زمین خواهد زد برای اینکه همپیمانان آنها راه خود را تغییر خواهند داد و نمونه آن کشورهای اروپایی هستند که در حال حاضر راهشان را از آمریکا جدا کرده لذا دیگر هم پیمانشان هم همین کار را خواهند کرد.
این نماینده مجلس اظهار داشت:من معتقدم مذاکرات بعدی ۱+۵با ایران در بغداد نتیجه خوبی برای کشور ما به همراه خواهد داشت در واقع اگر همه تحریم ها علیه ایران شکسته نشود بخشی از این تحریم ها شکسته خواهد شد.
وی اذعان داشت:آمریکا درباره ایران به تنهایی تصمیم گیری نخواهد کرد بلکه اتحادیه اروپا دیگر حکم پذیر آمریکا نیست.


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    این شکسته شدن تحریم ها از هر ننگی بد تر بود
    شما که اینو نوشتید اینو هم می نوشتید که نیروگاه های اراک و نطنز به مدت ۱۵ سال بسته میمونن
    سانتریفیوژ به ۵ درصد کاهش یافت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.