پلاتینی:درباره نامزدی ریاست فیفا تصمیم نگرفته ام

۱فروردین ۱۳،

میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی یوفا که با سپ بلاتر، رئیس فعلی فیفا بر سر برگزاری رقابتهای جام ملتهای اروپا ( یورو دو هزار و بیست ) در شهرهای مختلف اروپایی درگیر مناقشه شده است، در مصاحبه با روزنامه ورزشی آلمانی کیکر گفت هنوز دربارهٔ اینکه برای ریاست فیفا نامزد شود یا خیر ، تصمیم گیری نکرده است.

وی گفت : « مدتهاست که به این مسئله فکر می کنم، زیرا اشخاص زیادی در این باره از من سوال می کنند.آقای بلاتر گفته است که این سمت را ترک خواهد کرد، اما باید دید این سمت به چه کسی خواهد رسید؟ »

به نقل از واحد مرکزی خبر، بلاتر که سال دو هزار و یازده مجددا به ریاست فیفا منصوب شد، پیشتر اعلام کرده بود که در پایان دوره ریاست خود در سال دو هزار و پانزده برای همیشه از این سمت کنار خواهد رفت.وی همچنین گفت پلاتینی « احتمالا جانشین خوبی » برای او خواهد بود.

با وجود این،‌ بلاتر با انتقاد شدید از طرحها برای تغییر نحوه برگزاری یورو دو هزار و بیست گفت برگزاری این رقابت ها در سیزده کشور مختلف به معنای برگزاری یک رقابت قهرمانی اروپایی واقعی نیست .

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، رئیس هفتاد و هفت ساله سوییسی فیفا گفت برگزاری جام ملت های اروپا متعلق به یک کشور است و همین مسئله است که به این رقابتها هویت و نشاط می بخشد.میزبانی رقابت های یورو دو هزار و بیست در کشورهای مختلف اروپا پخش شده است و این رقابت ها دیگر یک رقابت قهرمانی اروپایی واقعی محسوب نمی شود.»

اما پلاتینی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لکیپ سخنان بلاتر را رد کرد و گفت : « جام ملت های اروپا هیچ وقت به اندازه ای که در کشورهای مختلف اروپایی برگزار شود، معنای واقعی خود را پیدا نمی کند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.