پلمپ دو انبار احتکار کالا در خراسان شمالی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از کشف و پلمپ دو انبار احتکار کالای مایحتاج مردم در این استان خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، “مهاجریان مقدم”در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در پی وصول گزارش تفسیری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان شمالی و نیز گزارش تفسیریات مبنی بر احتکار کالا در دو انبار در شهرستان بجنورد ، تعزیرات حکومتی خراسان شمالی iبه همراه بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان وارد عمل شده و ضمن بازرسی از این انبارها ، تخلف احتکار در این مراکز کشف شد.
وی بیان داشت: در یکی از این انبارها لوازم خانگی شامل لباسشویی ، یخچال و… iبه ارزش ۳۵۰ میلیون ریال و در انبار دیگر نیز حدود ۱۰ تن لوله پروفیل شامل انواع لوله با قطرهای مختلف و لوله های گازرسانی iبه ارزش ۲۰۰ میلیون ریال احتکار شده است. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با بیان اینکه با کشف و محرز شدن تخلف احتکار ، این دو انبار پلمپ شدند ، اضافه نمود: این متخلفان در حال حاضر در تعزیرات حکومتی استان در دست پیگیری بوده و احتمالا تا پایان هفته نیز حکم نهایی صادر می شود.
وی تصریح نمود: در حالی که با توجه iبه بروز مشکلات ارزی در بازار ، برخی از سودجویان با سوء استفاده از این شرایط ، اقدام iبه احتکار کالاهای مورد نیاز مردم می نمایند گشت های بازرسی و نظارت دستگاه های مرتبط استان نیز برای جلوگیری از این اتفاق همه روزه انبار ها و فروشگاه ها را مورد بازدید و بازرسی قرار می دهند. 
“مهاجریان مقدم” در ادامه اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری چهار هزار متخلف اقتصادی در استان شناسایی شدند و تعزیرات حکومتی نیز برای آنان حدودا ۳۹ میلیارد جریمه مقرر نمود. 
گفتنی است براساس آمارهای رسمی ، استان خراسان شمالی ۲۳ هزار واحد صنفی فعال دارد که حدود یک سوم این واحدها در شهرستان بجنورد مشغول فعالیت می باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.