پلیس: این پزشک جوان را شناسایی کنید (+عکس)

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا با شناسایی تصویر پزشکی که از سال ۸۷ مفقود شده را شناسایی و در صورت اطلاع از سرنوشت این فرد مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
 
به گزارش ایسنا، زن جوانی در مورخه هشتم شهریور ماه ۱۳۸۷ با مراجعه به کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به مأموران اعلام کرد که همسرم به نام «بهنام» دو روز پیش از منزل برادرش واقع در میدان بنی‌هاشم به قصد خرید خارج شده و از آن زمان دیگر هیچ اطلاعی از او نداریم.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه دوم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با ارجاع پرونده به اداره یازدهم، همسر فقدانی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که همسرم یک پزشک است و در بیمارستانی در استان آذربایجان‌غربی ـ شهرستان خوی مشغول به کار است و برای خرید تجهیزات پزشکی به تهران و منزل برادرش در میدان بنی‌هاشم آمد اما طبق اظهارات برادرش دیگر به منزل بازنگشته است.
 
کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده، مشخصات فقدانی را در اختیار کلیه مراکز انتظامی و کلانتری‌های سطح شهر تهران بویژه در مرکز شهر تهران قرار داده تا در صورت شناسایی فقدانی یا موارد مشابه موضوع، به اداره یازدهم پلیس آگاهی اطلاع داده شود اما هیچکدام از موارد اعلام شده منجر به شناسایی پزشک فقدانی نشد که در ادامه تحقیقات و با مراجعه به پزشکی قانونی و بررسی اجساد مجهول‌الهویه نیز نتیجه‌ای درباره سرنوشت «بهنام مؤمنی» بدست نیامد.
 
تحقیقات کارآگاهان از اعضای خانواده و بستگان فقدانی نیز نشان داد که وی هیچ‌گونه مشکل شخصی یا خانوادگی با هیچ یکی از اعضای خانواده، بستگان و دوستان خود نداشته و اصولا در میان اعضای خانواده و بستگان به عنوان فردی با روابط اجتماعی مناسب شناخته می‌شود.
 
در چنین شرایطی و برای انجام تحقیقات بیشتر، کارآگاهان با مراجعه به محل کار فقدانی در استان آذربایجان‌غربی، به تحقیق از همکاران وی پرداخت اما در آنجا نیز مشخص شد که او در انجام وظایف پزشکی خود بسیار با مسئولیت بوده و با هیچکدام از بیماران یا همکاران خود مشکلی نداشته و طبق اظهارات همکارانش، علاقه بسیار شدیدی به همسر و فرزند خود داشته است.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با وجود گذشت این مدت، متأسفانه هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی درباره سرنوشت این پزشک جوان در اختیار کارآگاهان و اعضای خانواده فقدانی قرار نگرفت و رسیدگی به پرونده کماکان در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
 
وی با اشاره به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی دادیار پرونده، برای شناسایی، از کلیه شهروندان خواست که اگر موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی از سرنوشت وی در اختیار دارند، اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۶۱۱ در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.