پل فرهنگسرای اشراق مکانیزه نمی شود

۲۸ام بهمن ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«پل عابرپیاده ایستگاه فرهنگسرا اشراق منطقه ۴ تعداد اشخاص عبوری آن بسیار می باشد. از سوی دیگراین پله های مناسب تردد اشخاص مسن و… نیست. این اشخاص هنگام تردد از این پل با مشکل روبرو می شوند.لطفاً شهرداری منطقه نسبت به اصلاح و یا تبدیل این پل به پله برقی یا نصب آسانسور اقدام نماید.»
رضایی، مسئول فنی مهندسی منطقه ۴ شهرداری تهران در پاسخ به این خواننده به خبرآنلاین گفت:«ساخت پل های برقی دستور العمل های خاصی دارند. یکی ازموارد درساخت این پل های پرتردد بودن آنها است.قطعاً تردد برروی پل های قدیمی برای اشخاص مسن و کسانی که ناراحتی جسمی دارند سخت است. اما برای مکانیزه کردن این پل ها، طرح پیشنهادی بایدمورد بررسی کمیته ای درسازمان حمل و نقل ترافیک قرارگیرد. به هرحال هزینه مکانیزه کردن این نوع پل ها یک و نیم برابر نصب یک پل است.»
این مقام مسئول افزود:«درحال حاضرساخت پل فرهنگ سرای اشراق به تصویب این کمیته نرسیده است. البته ما بازهم پیگیروضعیت این پل خواهیم شد، اگر تغییر درالگوی ترددی آن بوجود بیاید مجدد در کمیته مطرح خواهد شد.اگراین تغییر در آن ایجاد شود مصوب خواهد شد.اگرچه دراین منطقه تردد قابل توجهی وجود دارد اما تردد به اندازه کفایت و منطبق با ضوابط مندرج نیست.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.