پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ / ساعت انتخاب علی کریمی

۰۷م آذر ،

اخبار AFC : مراسم بهترین های فوتبال آسیا ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ماندارین اورینتال کوالالامپور برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال آنلاین پس از آنکه روز قبل کمیته فوتبال بانوان، کمیته حقوقی  و کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد، نشست کمیته مسئولیت های خاص برگزار شد و کمیته لیگ حرفه ای کنفدراسیون، هم تشکیل جلسه داد.

امروز سه شنبه کمیته فنی و کمیته ویژن کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه دادند و نشست برنامه های آینده توسعه فوتبال آسیا با توجه به ظرفیت های مالی هر فدراسیون در حال برگزاری است. سپس جلسه کمیته بررسی آیین نامه ها و قوانین برگزار خواهد شد و پس از این نشست کمیته پزشکی تشکیل جلسه خواهد داد.

فردا چهارشنبه جلسه ارزیابی فدراسیون های عضو برگزار می گردد. سپس دو کمیته مالی و حسابرسی و همچنین کمیته مسابقات برگزار می گردد و پس از صرف ناهار، کمیته بازاریابی و کمیته مالی جلسه مشترکی را برگزار خواهند کرد.

روز پنجشنبه ۹ آذر ۹۱ کمیته اجرایی از صبح تشکیل جلسه می دهد و این جلسه تا پس از صرف ناهار هم ادامه خواهد داشت و مراسم بهترین های فوتبال آسیا ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ماندارین اورینتال کوالالامپور برگزار خواهد شد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.