پنجعلی: غیرت بچه ها پیروزی را ارمغان آورد

  محمد پنجعلی  کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی اظهار داشت: اگر توانستیم ۳ امتیاز مهم و حساس را در بازی کره جنوبی بگیریم باید همین گونه راه را ادامه دهیم در باد این پیروزی نخوابیم در بازی های بعدی در مقابل تیم های حاضر در جدول بهتر از بازی کره جنوبی بازی کنیم تا کماکان با کسب امتیازات به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارشممتازنیوز، وی ادامه داد: در بازی کره جنوبی نفرات تیم ملی توانستند با غیرت و همت نتیجه را بدست بیاورند و سه امتیاز را از آن خود کنند ولی در طول ۹۰  دقیقه کره ای ها بهتر از ما بازی کردند و صاحب توپ و میدان بودند.

 پنجعلی خاطر نشان کرد: ملی پوشان رگ غیرت شان در بازی  کره جنوبی  باد کرد و پس از اخراج مسعود شجاعی بهتر از دقایق گذشته بازی کردند و غیرت بالای یک گل زدند و از این گل زده حفاظت کردندتا با ۷ امتیاز در کنار کره جنوبی  در صدر گروه خودمان بایستیم.

وی ادامه داد: تیم کره جنوبی تاکتیک خیلی خوبی را مقابل تیم ملی داشت و موقعیت های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرده و قدرت آنها بالاتر از ما بود.

 پنجعلی  تاکید کرد: با کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی  نصف راه را برای صعود به جام جهانی  را حل کردیم و باید در ادامه  راه هم با این قدرت و غیرت کار کنیم.

 وی درپایان گفت: در بعضی از خطوط بامشکل مواجه بودیم در ضمن ارتباط  خوبی در سه خطوط دفاع هافبک  و حمله وجود نداشت که برای بازی های آینده بایدترمیم شود تا به مشکلی  برنخوریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.