پنجعلی: مگر پرسپولیس پیشکسوت ندارد

     محمد پنجعلی روز سه شنبه به ایرنا افزود: باشگاه پرسپولیس پیشکسوتان بسیار زیادی دارد که هر کدام از آنها می توانند، در بخش های مختلف کمک حال این تیم بوده و بدون چشم داشتی کار کنند.

روز گذشته سعید شیرینی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

وی ادامه داد: این اصلا زیبا نیست که با این تعداد پیشکسوت مسئولان به دنبال سرپرست غیر فوتبالی رفتند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باحضور پیشکسوتان وزن نیمکت پرسپولیس بسیار بالاتر می رفت و در روند فعالیت ها و کار تیمی آن موثر بودند. دوستان بدانند که افراد غریبه به درد این فوتبال نمی خورند.

** مدیران فوتبالی برخلاف غیر فوتبالی ها دلسوز هستند

کاپیتان اسبق تیم ملی وتیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مدیران غیر فوتبالی تنها به فکر نتیجه هستند، زیرا می خواهند به هر شکل ممکن صندلی های خود را حفظ کنند.

وی تاکیدکرد: این مدیران در طول سال های گذشته همیشه پس از جدایی لطمات مالی سنگینی را وارد کرده اند و تا سال ها بعد مدیران جدید مجبور به پرداخت بدهی های آنها شده اند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: اگر روزی باشگاه های ما خصوصی شوند مدیران فعلی هیچ جایگاهی در تیم های خود نخواهند داشت.

** تاثیرگذاری پیشکسوتان باید مشهود باشد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر چه مرا به کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه دعوت نکردند، اما امیدوار بودم که حداقل به نظرات دیگر توجه می کردند.

وی با انتقاد از شیوه انتخاب مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در انتخاب سرمربی تیم همه با گزینه ایرانی موافق بودند، اما دوستان در نهایت گزینه مد نظر خود را به اصطلاح با مشورت از پیشکسوتان انتخاب کردند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: احساس کردم دوستان نمی خواهند در هیات مدیره تاثیرگذار باشم و به همین سبب استعفا دادم. پیشکسوتان نباید در جایی حضور یابند که تاثیر نیستند وبه حرف آنان توجه نمی شود.

** حمایت از پیشکسوتان صوری است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شیوه حمایت از پیشکسوتان، در این باشگاه گفت: تمام این حمایت ها صوری است و هیچگاه در تصمیم گیری های مهم نظرات آنان تاثیر گذار نبوده است.

وی تاکید کرد: اگر حرفی از پیشکسوت می زنند، تنها برای جلب توجه و بدست آوردن حمایت هواداران است و در نهایت زمانی که به هدف خود می رسند،ما را فراموش می کنند.

پنجعلی درادامه یادآورشد: بازی کردن بااسم پیشکسوت به هیچ عنوان زیبا نیست، زیرا ما سال های خوب عمر خود را در این فوتبال گذاشته ایم و عاشقانه پرسپولیس را دوست داریم.

** فوتبال در ماه رمضان زیبا تر است

پنجعلی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ درماه مبارک رمضان‌ گفت:فکرنمی کنم این خواسته اهمیت چندانی داشته باشد، زیرا در ماه رمضان هم می توان لیگ را برگزار کرد.

وی ادامه داد:برگزاری مسابقات دراین ماه نه تنها لطمه ای وارد نمی کند،‌ بلکه به زیباتر شدن این مسابقات نیز با آن حال و هوا معنوی کمک می کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ای کاش دوستان حداقل در این جا برای مطرح کردن این حرف ازتجربیات کمیته فنی یا پیشکسوتان استفاده می کردند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.