پنجعلی: بدهی پرسپولیس ۷۰ میلیارد تومان است / فردا دو میلیارد بین بازیکنان تقسیم می‌شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

سرپرست پرسپولیس از تقسیم دو میلیارد تومان بین بازیکنان این در روز شنبه خبر داد.
محمد پنجعلی ابتدا دربارهٔ بازی روز یکشنبه پرسپولیس مقابل راه‌آهن در هفته ماقبل پایانی لیگ اظهار کرد: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و نمی‌توان گفت تیمی با توجه به شرایط جدولش مقابل پرسپولیس محکم بازی نمی‌کند. به هرحال بازیکن این تیم‌ها دوست دارند خودشان را نشان دهند. ما هم تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تیم به آرامش نسبی رسیده است. هدفمان مشخص است و ابتدا می‌خواهیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و سپس به قهرمانی برسیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند کسب سهمیه آسیایی قطعی شده است یا نه، گفت: در فوتبال نمی‌توان چیزی را قطعی دانست. ما با وجود تیم‌های قدری که در جدول می‌بینیم هیچ حاشیه امنیتی نداریم و از طرفی هم نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد، بنابراین هنوز سهمیه آسیایی را در دست‌مان نمی‌بینیم.
پنجعلی همچنین دربارهٔ وضعیت مصدومان پرسپولیس هم تصریح کرد: همه بازیکنان برای دیدار یکشنبه آمادگی کامل پیدا کرده‌اند. پیام صادقیان، سیدجلال حسینی و عباس‌زاده مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند و می‌توانند مقابل راه‌آهن بازی کنند.
چندی پیش اعلام شد که وزارت ورزش و جوانان دو میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کرده است اما این مبلغ هنوز به دست بازیکنان نرسیده است.
پنجعلی در این رابطه گفت: دو میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب سازمان لیگ واریز شده و هنوز دست ما نرسیده است. به همین دلیل با توجه به فراهم نبودن شرایط، قرار شده دو میلیارد تومان را فردا (شنبه) دریافت کنیم و کل مبلغ را به بازیکنان بدهیم. این پول به نسبت مساوی بین بازیکنان تقسیم می‌شود، هرچند در مقابل طلبی که آنها دارند، چیز زیادی نیست.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که مقدار بدهی باشگاه پرسپولیس پیش از تعطیلات ۷۵ میلیارد اعلام می‌شد اما در حال حاضر مبالغ دیگری در این زمینه مطرح می‌شود، توضیح داد: با توجه به اطلاعات من، بدهی باشگاه ۷۰ میلیارد است. حال شاید ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان بالا و پایین باشد (با خنده)!
این پیشکسوت پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به نیاز تیم به حمایت هواداران تاکید کرد: حمایت هواداران همیشه از تیم پرسپولیس وجود داشته است. امروز نیز من به عنوان یکی از پیشکسوتان این باشگاه از هواداران خواهش کنم تا همانطور که همیشه پشت تیم‌شان بوده‌اند، روز یکشنبه نیز به ورزشگاه بیایند و برای رسیدن پرسپولیس به سه امتیاز از بازیکنان خودشان حمایت کنند. نیاز به حمایت هواداران در حال حاضر بیشتر شده و ما از آنها می‌خواهیم در دو بازی باقیمانده بیشتر از گذشته حامی تیم‌شان باشند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.