نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ساختار شکنی ویژه ای داشت

نهمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با اعلام موضوعی بودن رشته های مختلف این جشنواره ساختار شکنی ویژه ای را به دنبال داشت.

رضا فرجی هنرمند عکاس در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: در این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شاهد نمایش آثار هنرمندان جوان کشورمان هستیم.

وی اظهار داشت: نمایش آثار هنرمندان جوان ایران در این اتفاق بین المللی نشان دهنده توجه هنرمندان و نیز اهمیت جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و همچنین جایگاه ویژه این جشنواره است.

فرجی در ادامه تصریح کرد: در بخش عکس این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شاهد توجه عمیق عکاسان به موضوعی که شاید تاکنون به آن توجه ای نداشته اند یعنی شادی زندگی هستیم.

وی اظهار داشت: عکاسان تاکنون بیشتر موضوعاتی در قالب مناسب های مختلف را ثبت می کردند و این در حالی است که در این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شاهد ساختار شکنی بوده ایم.

این هنرمند عکاس گفت: موضوع شادی زندگی خدمتی بود تا هنرمندان عکاس بیشتر به موضوع بپردازند و این بار لحظه های شاد را از دریچه دوربین خود ثبت کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از عکس های هنرمندان عکاس در بخش رقابتی نگاه های متنوعی از عکاسان با موضوع بخش عکس پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی ارائه شده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.