پنج نماینده کشورمان فینالیست شدند

جام جم آنلاین: پنج نماینده کشورمان با پیروزی مقابل حریفان در مرحله مقدماتی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا فینالیست شدند.

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده است، پنج نماینده کشورمان با اقتدار فینالیست شدند. 

در ۵۵ کیلو مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف ازبکستانی را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز در سه تایم کشتی گیر قزاقستانی را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. 

در ۶۰ کیلو بهنام مرادی در دورهای اول و دوم به ترتیب کشتی‌گیرانی از تایلند و هند را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز کشتی گیر قرقیز را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. 

در ۶۶ کیلو مهدی زیدوند در دور اول حریف قرقیزستانی را مغلوب کرد و در دورهای دوم و سوم نیز کشتی گیران کره جنوبی و ازبکستان را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود. 

در ۷۴ کیلو پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف چینی را مغلوب کرد. وی درمرحله نیمه نهایی نیز کشتی گیر هندی را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. 

در ۹۶ کیلو سامان نوروزی در دور اول کشتی گیر ژاپنی را مغلوب کرد و در دور دوم کشتی گیر تایلندی را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی کشتی گیر قرقیزستانی را برد تا وی نیز راهی دیدار فینال شود. 

در ۸۴ کیلو مجید علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کشتی گیر تاجیکستانی در ثانیه های پایانی تایم سوم شکست خورد و با توجه به حضور وی حریفش در فینال برای کسب مدال برنز باید در دو مسابقه به میدان برود.  

رقابت‌های اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم این مسابقات فردا (جمعه) برگزار می‌شود که اشکان قلی کیانی و مهدی پورشیخ به میدان می‌روند.

تیم ایران سال گذشته در رقابت‌های آسیایی اندونزی به مقام قهرمانی رسیده بود. 

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان آسیا روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.