پنج نکته از هفته نهم بوندس لیگا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

    هفته نهم بوندس لیگا با اولین پیروزی خارج از خانه بوروسیا دورتموند و اولین شکست خانگی بایرن پس از ۲۳ سال مقابل بایرلورکوزن همراه بود.

به گزارش تفسیری گل، شالکه با پیروزی مقابل نورنبرگ توانست فاصله از صدر را iبه ۴ امتیاز کاهش دهد.

*آوگسبورگ iبه همه نماینده:

آوگسبورگ در دیدار مقابل هامبورگ iبه خوبی بر توپ و میدان تسلط داشت ولی هامبورگ بود که با اندک موقعیت توانست دو گل iبه ثمر برساند و پیروز این بازی شود. آوگسبورگی ها iبه خوبی تا پشت محوطه ی جریمه توپ را iبه گردش در می آوردند ولی برنامه ای برای داخل محوطه جریمه نداشتند.

 ساشا مولدرس فصل قبل iبه خوبی در خط جلو برای آوگسبورگ بازی می نمود اما iبه نظر در این فصل نمی تواند شرایط قبل را داشته باشد. آوگسبورگ در نقل و انتقالات زمستانی باید بدنبال جذب یک مهاجم همه نماینده باشد پاتریک وایهاوخ بازیکن ۱۸ ساله بایرن می تواند iبه صورت قرضی برای آگسبورگ مفید باشد.

*ضعف در خط تدافعی بایرن:

هر گاه بایرن در یک دیدار شکست می خورد iبه ندرت می توان حریف را ستایش نمود زیرا بایرنی ها همیشه بازی iبهتری انجام می دهند. تنها دلیل باخت مقابل لورکوزن ضعف خط دفاعی باواریایی ها بود آن ها توپ را iبه خوبی دراختیار داشتند و بازی برتری را iبه نمایش گذاشتند ماریو ماندزوکیچ و توماس مولر iبه نظر iبه بازی های ترکیبی بیشتری iبه مانند آنچه که در وقت حضور گومز انجام می شد برای گلزنی نیاز دارند.

لورکوزن نیز با این پیروزی نشان داد می تواند مقابل تیم های بزرگی مانند بایرن iبه برتری برسد و بدون هراس بازی کند آن ها iبه خوبی ضعف خط دفاعی بایرن را در ضد حملات نشان دادند هر چند که دو گل آن ها خصوصا گل دوم با خوش شانسی iبه ثمر رسید.

*تیم ها پیروزی در بازی های دشوار را یاد می گیرند:

بوندس لیگا همواره نشان داده که غیر قابل پیش بینی است تیم هایی که شرایط مناسبی ندارند می توانند در دیدار با تیم های بزرگ پیروز شوند. دورتموند و شالکه هر دو پیروز شدند و اشتوتگارت نیز فرانکفورت را مغلوب نمود و هامبورگ پس از شکست در هفته قبل با پیروزی از زمین خارج شد. دیدار دورتموند و فرایبورگ با شرایط نامساعد جوی همراه بود اما دورتموند با دو گل iبه پیروزی رسید.

شالکه، نورنبرگ را در دقیقه ۷۷ با یک گل شکست داد و هامبورگ نیز همانگونه که اشاره شد در دیداری که میزبان کاملا مسلط نشان می داد با ۲ گل iبه برتری رسید و اشتوتگارت با گل دقایق آخر توانست فرانکفورت صدرنشین را از پیش رو بردارد.

*اشتوتگارت صعود خود را آغاز نمود:

اشتوتگارت و iبه وضوح برنو لابادیا سرمربی آن ها از پیروزی ۲ بر ۱ مقابل فرانکفورت بسیار خشنود شدند. این نتیجه با توجه iبه شرایط دو باشگاه در جدول رده بندی قابل پیش بینی نبود اما کسانی که بوندس لیگا را iبه صورت حرفه ای دنبال می نمایند می دانند که این نتیجه چیز جدیدی نیست معمولا اشتوتگارتی ها پس از گذشت یک سوم از بازی های نیم فصل اول تازه موتور خود را روشن می نمایند.

اشتوتگارت پس از تساوی ۲بر۲ با لورکوزن هامبورگ را در بازی خارج از خانه با یک گل شکست داد و در این هفته iبه پیروزی ۲ بر ۱ مقابل فرانکفورت دست یافت پیروزی بعدی اشتوتگارت در هفته آتی جشن گرفته خواهد شد؟ آنچه که مسلم است اینکه در حال حاضر بازی مقابل اشوتگارت آماده بسیار دشوار خواهد بود.

 *رکورد بازی های خانگی:

رکورد بازی های خانگی در این هفته بوندس لیگا بسیار قابل توجه بود. بسیاری از باشگاه از استادیوم های خانگی خود iبه عنوان قلعه تسخیر ناپذیر یاد می نمایند اما گاهی نیز این صحبت ها صحیح نیست. بایرن مونیخ iبه عنوان مثال در این فصل چهار گل دریافت نمود و همهی چهار گل را نیز در آلینس آره نا دریافت نمودند و پس از هشت پیروزی متوالی اولین باخت را مقابل لورکوزن در استادیوم خانگی خود تجربه نمودند.

هانوفر در ۲۲ بازی خانگی شکست نخورده بود اما این هفته آن ها با گل زنی آرانگو با حساب ۳ بر ۲ مقابل گلادباخ شکست خوردند. دورتموند نیز در دربی روهر مقابل شالکه در وستفالن شکست خورد و شالکه نیز در استادیوم خانگی خود مقابل بایرن متوقف شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.