پوتین از حزب حاکم روسیه کناره‌گیری می کند

پوتین اعلام کرد: باور من بر این است که پس از مراسم تحلیف در هفتم مه(۱۹ فروردین) زمان مناسبی است که از سمت خود به عنوان رهبر حزب روسیه متحد کناره‌گیری کنم.

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

رییس‌جمهوری منتخب روسیه امروز(سه‌شنبه) اعلام کرد که از ریاست حزب حاکم «روسیه متحد» کناره‌گیری خواهد کرد.
به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، ویلادیمیر پوتین،‌ نخست‌وزیر روسیه و رییس‌جمهوری منتخب این کشور همچنین از انتصاب دمیتری مدودف، رییس‌جمهوری کنونی روسیه به عنوان رهبر حزب روسیه متحد حمایت کرد.
پوتین اعلام کرد: باور من بر این است که پس از مراسم تحلیف در هفتم مه(۱۹ فروردین) زمان مناسبی است که از سمت خود به عنوان رهبر حزب روسیه متحد کناره‌گیری کنم.وی خاطرنشان کرد، هرچند قانون اساسی روسیه رییس‌جمهور را از عضویت در احزاب باز نمی‌دارد، اما روال این است که رییس‌جمهور فردی برای همه احزاب سیاسی و همه شهروندان باشد.

پوتین از مقام‌های حزب روسیه متحد خواست در نیمه دوم مه جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره رهبر آتی این حزب برگزار کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که مدودف سرلیست کاندیداهای انتخابات دوما بود و من سمت نخست‌وزیری را به وی پیشنهاد خواهم داد،‌ فکر می‌کنم بهتر و مناسب‌تر است که او رهبری حزب را به دست گیرد.

از سوی دیگر،‌ بوریس گلیزلف، رییس شواری عالی حزب روسیه متحد نیز اظهار داشت، جای هیچ تردیدی وجود ندارد که مدودف به عنوان رهبر جدید حزب انتخاب خواهد شد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حزب حاکم روسیه, رهبری حزب حاکم روسیه, پوتین

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.