پورغلامی: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

خانه ورزش: فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل داماش عنوان کرد:لیگ برتر که به اینجا رسیده تیم ها از یکدیگر شناخت خوبی پیدا کرده اند.این سبب جذابیت های بیشتری در مسابقات می شود.

وی ادامه داد:ما بازی های زیادی از داماش دیده ایم.این تیم نتایج خوبی گرفته است.البته بازی هایی هم بوده که در هفته های قبل این تیم شایسته پیروزی بوده اما به حقش نرسیده است.مسابقه داماش مقابل صبا را آنالیز کرده ایم و به طور حتم بازی سختی با این تیم داریم.با این وجود ما تراکتورسازی هستیم و به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه با داماش خواهیم بود.

مربی تراکتورسازی دربارهٔ غایبان تیمش در این مسابقه گفت:ما علی کریمی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم.ضمن اینکه حبیب گردانی و محسن ربیع خواه هم به دلیل سرماخوردگی در این بازی غایب می باشند.

پورغلامی دربارهٔ اینکه چرا تراکتورسازی در خانه نتیجه نمی گیرد اما بیرون خانه نتایج خوبی گرفته است اظهار داشت:متاسفانه در تبریز تیم ها مقابل ما بسته بازی می کنند و به همین دلیل دچار مشکل می شویم.این در حالی است که بیرون از تبریز تیم ها باز بازی می کنند و به همین دلیل ما راحت تر کار می کنیم.

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.