پورمحمدی: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیم نگرفته‌ام

۲۵م آذر ،

رییس سازمان بازرسی کل کشور، به سفرهای استانی خود اشاره کرد و افزود: این سفرها سیاسی و تبلیغاتی نیست و در راستای وظایف کاری بنده انجام می گردد.

وی این سوال را مطرح کرد که اگر کسی بخواهد در هر سمتی کاندیدای ریاست جمهوری شود، آیا نباید به سفر برود؟، افزود: سفرهای بنده تبلیغاتی نیست و دارم وظیفه ام را انجام می دهم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور، اینگونه سفرها را در صورت کاندیدا شدن مفید دانست و گفت: در این سفرها مردم بهتر با کاندیداها آشنا می شوند و نامزدها نیز در این سفرها با طیف های مختلف مردم آشنا می شوند.

به گفته وی اینگونه سفرها منع قانونی ندارد و با توجه به اینکه شغل بنده بازرسی و سرکشی است در صورت نرفتن به سفر باید به ما خرده بگیرند که چرا سرکشی نمی کنیم.

پورمحمدی افزود: بنده در چهار سال قبل به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور سه بار به استان کردستان آمده ام و این نشان می دهد که این سفرها در راستای ایفای وظیفه کاری است و تبلیغاتی نیست.

وی گفت: برای حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام، اما اگر تصمیم بگیرم آن را اعلام خواهم کرد.

پورمحمدی از روز قبل تاکنون در استان کردستان است و در این دو روز دیدارهایی با نماینده ولی فقیه، استاندار کردستان، اعضای شورای حل اختلاف کردستان، شورای قضایی استان، نخبگان و روحانیون استان، اصناف و بازاریان، دیدار با فعالان بخش صعنت و معدن داشته است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.