پور مقدم : لیگ ۲۶ از ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد/برای گرفتن ورودی با کسی تعارف نداریم

۲۹خردادماه،

مسئول کمیته مسابقات هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر سال جاری از ۲۵ مرداد در کشور آغاز خواهد شد.

علی اصغر پور مقدم مسئول کمیته مسابقات  هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به قرعه کشی که امروز در فدراسیون صورت گرفت بیست و ششمین دوره این رقابت ها روز ۲۵ مرداد در کشور آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز آغاز لیگ و پایان آن و آئین نامه ها و مدارکی که فصل قبل را به چالش کشید مورد بررسی قرار گرفت.

پور مقدم در ادامه گفت: با توجه به حضور تیم های  ملی در رقابت های بین المللی قرار شد که در هنگام برگزاری مسابقات لیگ برتر مدتی این رقابت ها تعطیل باشد.

وی تاکید کرد: برای لیگ سال جاری ۱۲ تیم ثبت نام کرده اند که از بین آنها ۹ تیم ورودی داده اند و  فقط ۳ تیم مانده که به آنها فرصت داده شد که در زمان مقرر ورودی  بدهند .

پورمقدم افزود: ورودی هر تیم ۲۰ میلیون تومان است و اگر از تیم های باقی مانده از دادن آن طفره روند مجبور هستیم عذر آنها را بخواهیم و برای ما فرقی نمی کند که چه تیمی است و چه جایگاهی در هندبال ایران دارد و با کسی تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: این ورودی ها اجبار است و در هر فدراسیونی وجود دارد و ما آنها را هزینه لیگ خواهیم کرد و باید پرداخت شود.

پورمقدم افزود: در لیگ ۹۲ تعداد تیم ها افزایش یافته است و امیدواریم یک لیگ پویا و پر نشاط داشته باشیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه این مسابقات منظم و مرتب برگزار شود تیم های ملی قوی خواهیم داشت و در رقابت های بین المللی با قدرت ظاهر خواهند شد ما پتانسیل لازم و مناسب را در این زمینه داریم و با یک برنامه ریزی کافی و سرمایه گذاری مناسب می توان به این هدف رسید .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.